Turun Berat 20 Kg selepas Bersalin Anak ke 3? Betul Ke?

09:37:00
Adakah anda dah bosan dengan janji-janji palsu peniaga produk kurus? Saya tidak menjanjikan tapi saya BUKTIKAN..

Jom tengok video ini dulu..


Anda mesti berada di keterujaan yang maksima kan? Tak ramai yang mampu turunkan berat 20kg seperti beliau tetapi tidak mustahil anda salah seorang yang berjaya.Daripada video tadi, dapat saya simpulkan 3 tips yang paling cepat untuk turunkan berat badan iaitu :

1) Minum air dengan banyak iaitu setiap 25kg, kita perlu minum 1liter air. Kalau berat kita 80 kg, agak-agak berapa liter kita perlu minum??? Jawapannya lebih kurang 3.5 liter.

2) Kawal pengambilan kalori kita setiap hari. Ramai yang terlupa mengenai kawalan kalori ini dan hanya mengurangkan makan sahaja. Walaupun kita kurang makan, tetapi masih mengambil makanan yang berkalori tinggi contohnya ayam goreng setiap hari, agak susah untuk turunkan berat badan.

3) Susukan anak sepenuhnya mengikut yang disyorkan oleh pakar laktasi. Cara ini sangat praktikal untuk menurunkan berat badan kerana saya telah mencubanya dan saya sangat berjaya menurunkan berat badan kerana menyusukan anak sepenuhnya.


Selain mengamalkan 3 tips di atas, Puan Salwa juga mengambil Suplimen Shaklee untuk membantu proses pengurangan berat beliau. Untuk menurunkan berat badan, beliau mengambil LECITHIN,ALFALFA dan ESP.

Yang bestnya...semua suplimen ini tidak menganggu beliau untuk menyusukan anak sepenuhnya. Saya juga ingin berkongsi dengan anda pengalaman saya menurunkan berat badan ketika menyusukan anak. Klik sini >>>>RAHSIA KEMBALI ANGGUN SEPERTI ANAK DARA SELEPAS BERSALIN

Disebabkan saya juga telah berjaya menurunkan berat badan dan kembali slim seperti anak dara, saya ingin membantu ibu-ibu di luar sana mendapatkan berat idaman mereka.
Jika anda anda adalah salah seorang daripadanya, jangan malu untuk hubungi saya bagi mendapatkan konsultasi percuma seumur hidup.

Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.