PANDUAN BERHENTI MEROKOK TANPA PERLU UBAT

05:10:00
Tidak perlulah saya nyatakan dengan lebih lanjut mengenai keburukan merokok kerana anda semua telah sedia maklum bahkan lebih arif mengenainya. Dimana-mana sahaja kita pergi, akan terpampang papan tanda menunjukkan betapa TERUK nya kesan merokok ini. Malah di kotak rokok itu sendiri sudah tertera ayat seperti yang anda lihat pada rajah di bawah.


Namun begitu, saya tahu..walaupun senikmat manapun merokok ini, pasti ada terdetik juga niat di hati anda untuk berhenti merokok. Alhamdulillah, sekurang-kurangnya anda mempunyai niat untuk berhenti merokok walaupun saya tahu ramai yang GAGAL. Kalau ada yang berjaya pun, hanya untuk beberapa hari sahaja dan akhirnya akan kembali menghisap rokok kembali.

Sebelum saya mengupas dengan lebih lanjut mengenai panduan berhenti merokok tanpa perlu ubat, jom kita lihat video pengalaman Encik Huzir, seorang perokok tegar yang mula merokok sejak berumur 13 tahun.




Teruja kan mendengar kisah Encik Huzir?? Bagaimana beliau telah berusaha dengan sangat gigih untuk berhenti merokok tetapi masih tidak berjaya. Alhamdulillah, beliau berhenti merokok tanpa perlu makan sebarang ubat tetapi hanya mengamalkan suplimen Vivix Shaklee. Sekarang, beliau bebas daripada aktiviti merokok. Duit pun mesti tak habis dengan sia-sia kan?

Selain Encik Huzir, ramai lagi yang telah berjaya berhenti merokok setelah mengamalkan Vivix Shaklee ini. Anda boleh klik " TESTIMONI VIVIX UNTUK PEROKOK TEGAR" jika nak tahu dengan lebih lanjut mengenai keberkesanannya.

Seandainya anda juga ingin berubah dan bebas daripada merokok, saya sangat syorkan anda ambil Vivix ini. Jika mereka mampu, saya yakin anda juga mampu berjaya berhenti merokok setelah amalkan Vivix Shaklee ini. Jom berubah sekarang sebelum lebih banyak racun rokok itu masuk kedalam tubuh anda. Boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi dengan lebih lanjut mengenai Vivix Shaklee.

Nad
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.