SET JERAWAT SHAKLEE UNTUK JERAWAT KRONIK

05:39:00


Jika nak hilangkan jerawat itu mudah, pasti kita semua mempunyai wajah yang mulus tanpa sebarang parut. Sebenarnya rahsia menjaga kecantikan kulit wajah tidak terletak pada alat solek berjenama ataupun mahal. Ia bermula bagaimana kita menjaga kesihatan kulit dari dalam dan luaran.

Seperti saya, saya memilih untuk menggunakan produk Shaklee bagi memastikan kulit saya bebas daripada jerawat. Saya dah rasa betapa peritnya mempunyai masalah jerawat. Untuk penjagaan dalaman kulit, saya mengambil vitamin Shaklee seperti di bawah.


Antioksidan yang membantu melindungi kulit daripada radikal bebas yang boleh menyebabkan jerawat. Ia juga membantu menghilangkan parut jerawat dan mengembalikan keanjalan kulit




Antioksidan yang bertindak menghalang radikal bebas daripada
memberi kesan kepada kulit dan mengakibatkan jerawat.

Membantu penghasilan kolagen di dalam sel kulit supaya bekas jerawat dapat dihilangkan. Selain itu, kandungan antioksidannya membantu menghalang radikal bebas daripada memberi kesan buruk pada kulit

3 jenis suplimen ini memang saya ambil setiap hari iaitu Vivix, Vitamin E dan Vitamin C dan ia sangat memberikan kesan positif. Kulit muka saya bukan sahaja bebas jerawat, tetapi semakin mulus dan ramai yang memuji nampak semakin muda, Alhamdulillah. 

Kalau anda rasa masih tidak yakin dengan Set Jerawat Shaklee ini, jom kita tonton video ini.


Jika anda memerlukan bantuan saya untuk konsultasi mengenai Set Jerawat Shaklee ini, boleh hubungi saya kerana konsultasi bertaraf 5 bintang akan saya berikan. 

Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.