RAHSIA KULIT WAJAH SEMAKIN LICIN DENGAN SET JERAWAT SHAKLEE

Setiap seorang daripada rakyat Malaysia pasti mengalami pertumbuhan jerawat walaupun untuk sekali dalam seumur hidup. Jerawat adalah keadaan kulit yang disebabkan pengeluaran minyak berlebihan oleh kelenjar minyak. Minyak terperangkap di dalam salur minyak yang menyebabkan jerawat dan jeragat pada kulit. Jerawat juga merupakan salah satu alahan kulit yang akan memberikan kesan yang teruk jika tidak dirawat.


Saya mempunyai seorang kawan yang mengalami masalah jerawat yang teruk sehingga beliau terasa sangat malu nak keluar dari rumah kerana  berasa tidak yakin dengan diri sendiri. Dah banyak beliau berhabis membeli produk menghilangkan jerawat semata-mata untuk dapatkan kulit yang licin dan tiada jerawat. Sehinggalah akhirnya saya cadangkan beliau amalkan Set Jerawat Shaklee. 

Sebelum itu, jom kita lihat video pendek ini dulu bagaimana kakak ini yang dulu mempunyai jerawat yang teruk telah bertukar menjadi "Cinderella".

.


Berbalik kepada kisah kawan saya, selepas beliau konsisten menggunakan SET JERAWAT SHAKLEE, kuit beliau semakin hilang parut dan jerawat, Kemudian,tiada lagi pertumbuhan jerawat yang baru. Akhirnya, keyakinan beliau semakin bertambah dan tidak malu lagi.

Saya berani jamin bahawa produk shaklee untuk kulit sangat boleh membantu untuk menaikkan seri wajah dimana ia membantu mencegah masalah kulit jerawat, jeragat dan menghilangkan bekas jerawat dengan cepat.


Selain amalkan SET JERAWAT SHAKLEE, apakah cara lain untuk menghilangkan jerawat?

Ada banyak juga cara lain untuk hilangkan jerawat, seperti :

1) Cuci alat solek daripada muka dan lakukan tiga rutin asas penjagaan kulit muka setiap kali sebelum tidur bagi merawat liang-liang roma.

2) Cuci muka dengan air suam supaya minyak mudah tanggal

3) Bagi mengecutkan jerawat, sapukan bedak sejuk yang dicampur dengan perahan limau nipis. Biarkan semasa tidur dan cuci muka apabila bangun,

4) Wap air dengan air panas untuk membuka liang-liang roma sebelum memicit punat jerawat yang sudah matang. Alas jari dengan kapas ataupun kain bersih bagi mengelakkan kesan lebam, hitam dan berparut pada muka.

5) Sentiasa berada dalam emosi yang positif dan ceria supaya pengeluaran hormon yang diperlukan dapat dihasilkan untuk menghalang jerawat.

Jerawat juga dikaitkan dengan masalah resdung, Kepada yang mengalami masalah jerawat yang disebabkan resdung, saya cadangkan anda amalkan dengan konsisten SET RESDUNG SHAKLEE dahulu kemudiannya baru gunakan SET JERAWAT SHAKLEE.

Alhamdulillah, saya dikurniakan kepakaran untuk membantu ramai wanita yang mempunyai kulit cantik bebas jerawat hanya dengan menggunakan produk kecantikan kulit Shaklee. Jika anda adalah salah seorang daripada mereka yang inginkan kulit licin dan tiada jerawat, boeh hubungi saya kerana pastinya saya akan berikan konsultasi terbaik dan percuma seumur hidup.

NAD
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.