3 PETUA MUDAH HILANGKAN PERUT KEMBUNG DENGAN CEPAT



Masalah perut kembung memang selalu terjadi tidak kira kanak-kanak atau dewasa. Saya dan suami pun kerap alami masalah perut kembung terutamanya kalau kami ter "skip" waktu makan. Memang sampai terpaksa panggil tukang urut ke rumah.


Tetapi, sejak saya amalkan 3 tips mudah dan cepat ni, masalah kembung perut tidak lagi menjadi masalah besar bagi kami.

1) Ambil sebuku halia yang sederhana besar, bersihkan dan tumbuk jangan sampai terlalu lumat. Masukkan halia tadi ke dalam air panas yang mendidih dan tutup cawan tersebut. Biarkan ia selama 10 minit. Setelah itu, tapis air halia tersebut dan boleh diminum. Ulang banyak kali sehingga perut anda lega.

2) Sediakan dua ulas bawang putih dan tiga sudu minyak kelapa. Bawang putih ditumbuk halus kemudia gaulkan dengan minyak kelapa tadi. Sapulah ramuan tadi pada perut yang kembung. Ulang banyak kali sehingga sembuh



3) Ambil 3 biji Peppermint Ginger Plus dan 2 biji Garlic Complex setiap 2 jam. InsyaAllah sangat membantu mempercepatkan pembuangan angin dalam badan.

Tips Hilangkan Perut Buncit Dengan Mudah. (KLIK SINI)

Itu sahajalah 3 tips yang saya nak kongsikan dengan anda pada hari ini. Semoga ia dapat membantu kalian untuk terus kekal sihat dan cergas. Jika anda memerlukan sebarang konsultasi mengenai masalah kesihatan anda, boleh hubungi saya untuk dapatkannya dengan percuma.

Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.