HILANGKAN PARUT JERAWAT DENGAN SET JERAWAT SHAKLEE

06:01:00

Parut jerawat hitam di wajah ini akan menyebabkan kita malu nak berhadapan dengan kawan-kawan kerana selalunya parut ini akan jelas kelihatan. Kadang-kadang tu rasa tak suka nak tengok cermin.


Terdapat banyak produk hilangkan parut jerawat dijual di pasaran. Tetapi kita sebagai pengguna perlu berhati-hati kerana kebanyakan krim hilangkan parut jerawat akan memberikan kesan pengelupasan yang teruk sehingga menjadikan kulit anda menjadi semakin nipis. Memang agak menyeksakan.......



Nak hilangkan parut jerawat hitam di muka ini bukan suatu perkara yang mudah. Saya sendiri mengalaminya dan saya memilih cara selamat dan berkesan daripada mengamalkan produk hilangkan jerawat hitam yang terdapat dipasaran . Sebelum saya kongsikan apa yang saya amalkan , jom tengok dahulu beberapa petua untuk mengelakkan dan menghilangkan parut jerawat di muka :

1) Lakukan skrub 2 hingga 3 kali seminggu bagi membuang sel kulit mati

2) Elakkan daripada memicit jerawat kerana ia akan merosakkan struktur kulit dan menyebabkan parut hitam lagi sukar untuk dihilangkan

3) Tumbuk batang kulit kayu hitam sehingga menjadi serbuk. Kemudia tempekkan di tempat parut tersebut. Ulanginya sehungga parut jerawat betul-betul pudar dan hilang.

4) Ambil sedikit air asam jawa dan sapu ke kawasan parut di muka. Biarkan semalaman dan lakukan ia berulang kali sehingga parut semakin hilang.

5) Kisar timun dan ambil airnya untuk disapu ke kawasan berparut.




Tips nak hilangkan parut jerawat ini perlu anda amalkan selalu. Jika anda rasa agak remeh, saya cadangkan anda cuba rawatan moden. Rawatan moden yang paling murah dan pasti berkesan ialah dengan mengamalkan Set Jerawat Shaklee. Saya sendiri mempunyai pengalaman mengamalkannya dan alhamdulilah Set Jerawat Shaklee ini sangat membantu saya untuk dapatkan kulit yang cantik dan bebas parut.


Pada mulanya saya agak sangsi dengan keberkesanan Set Jerawat Shaklee ini kerana lebih suka memilih alat kosmetik berbanding makanan tambahan. Tetapi, saya silap kerana sepatutnya saya perlu menjaga kesihatan kulit dari dalam juga. Sekarang, saya juga telah menggunakan produk Nutriwhite Shaklee sebagai alternatif penjagaan kulit luaran.

Set Jerawat Shaklee ini bukan sahaja menghilangkan parut jerawat saya tetapi ia juga membuatkan kulit lebih cerah dan lebih awet muda tau. Rasa berbaloi sangat menggunakannya kerana kesan positif yang saya terima ini. Bukan saya sahaja, hampir 90% pengguna Set Jerawat Shaklee turut memberikan komen positif.


Jika anda juga inginkan kulit bebas parut jerawat dan ingin kembalikan keremajaan kulit, boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi percuma dan terbaik seumur hidup.

Nad
Call/sms/Whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com



No comments:

Powered by Blogger.