Turun 5kg Dengan Set Kurus Shaklee

11:46:00
Salam semua..

Hari ini saya nak share mengenai customer Set Kurus Shaklee saya. Beliau menghubungi saya sebulan yang lalu kerana ingin mencuba Set Kurus Shaklee. 

Anda semua nak tahu?Agaknya berkat kesungguhan beliau..tak sampai sebulan berat beliau dah turun hampir 5kg. Tarik nafas panjang saya ni....hihi..macam tak percaya pun ada...alhamdulillah..

Saya ada kongsikan beberapa tips kepada beliau supaya proses penurunan berat menjadi lebih cepat dan berkesan iaitu :

1) jangan makan apa pun selepas makan malam dan pastikan anda jarakkan selama 12jam dengan sarapan pagi. Contoh: jika anda makan malam pada pukul 6 petang, anda perlu bersarapan selepas 6 pagi.

2) Jarakkan tempoh 3 jam selepas makan hingga anda tidur.

3) Makan protein untuk sarapan. Ia akan tahan lebih lama dalam perut dan akan membuatkan anda lebih kenyang

4) Di siang hari, pastikan jarak 5 jam di antara waktu makan yang lain. Di antara tempoh itu, anda digalakkan minum air kosong.

5) Kurangkan pengambilan karbohidrat ringkas seperti kuih muih, nasi, roti dan lain-lain.

6) Gunakan pinggan yang lebih kecil supaya mudah untuk anda kurangkan jumlah makanan yang dikunyah. Kunyah perlahan-lahan.

7) Atasi stress dengan sebaiknya dan lakukan senaman secara berkala.

8) Tidur secukupnya iaitu antara 7 - 8 jam sehari

Kesimpulannya.makan suplimen sahaja tidak cukup jika anda tidak berusaha untuk menjaga pemakanan dan tidak ikut tips di atas. Jika anda mempunyai keazaman yang cukup tinggi untuk kurus dengan bantuan set kurus shaklee, boleh hubungi saya untuk dapatkan set ini.

Nad
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com




No comments:

Powered by Blogger.