4 Perkara Anda Perlu Jauhi Jika Mahu Kurus

05:23:00
Semua ingin kelihatan kurus dan cantik bukan? jom ikut tips di bawah:

1) Jauhi daripada sifat separuh jalan dan jangan mudah putus asa. Saya dulu pernah berputus asa untuk menurunkan berat badan kerana berat tidak turun walaupun telah berdiet tetapi setelah konsisten dengan petua-petua untuk kurus dan mengamalkan Set Kurus Shaklee, alhamdulillah berat saya turun hampir 5 kg dalam setahun ini.

2) Jangan mudah terpengaruh dengan iklan yang memaparkan tindak balas produk dengan cepat dan efektif. Untuk pengetahuan anda, bahan kimia yang tidak semulajadi sahaja akan memberikan tindak balas yang cepat tetapi bahan-bahan semulajadi biasanya bertindak balas perlahan. Suplimen Set Kurus Shaklee adalah pilihan saya yang tepat kerana ia tidak memberikan kesan penurunan yang drastik dan kesan penurunannya yang lebih konsisten.

3) Jangan kedekut untuk berbelanja lebih bagi membeli makanan berkhasiat berzat untuk tubuh badan. Kepada mereka yang sedang berusaha menurunkan berat badan, pastikan anda mengambil makanan berzat dan berkhasiat supaya tidak berlakunya kekurangan nutrisi dalam badan. Seperti saya, saya akan pastikan pengambilan Multivitamin Shaklee iaitu Vitalea supaya semasa proses penurunan berat badan saya, tidak berlaku masalah-masalah akibat kekurangan nutrisi. Saya juga akan pastikan setiap hari, makanan yang berkhasiat menjadi santapan saya.

4) Hindari makanan segera yang mengandungi MSG ataupun minuman bersoda bikarbonat. Makanan dan minuman ini akan mendedahkan tubuh anda kepada penyakit merbahaya.

Kesimpulannya, pastikan anda konsisten dan lakukannya secara berterusan supaya kesan optimum dapat dicapai.

Nad
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.