7 Sebab Kenapa Anda Perlu Ambil Carotomax Shaklee

04:56:00

Saya adalah pengguna setia Carotomax Shaklee kerana masalah rabun dan silau mata yang saya alami sejak dari kecil. Alhamdulillah..sejak mengamalkan Carotomox Shaklee secara konsisten..silau mata saya semakin berkurangan.



Ramai yang berpendapat bahawa Carotomax Shaklee hanya untuk mata sahaja tetapi sebenarnya fungsinya sangat banyak. Meh sini saya listkan 7 sebab kenapa Carotomax mesti menjadi salah satu suplimen wajib anda:

1) Ia lebih selamat daripada Vitamin A dimana jika anda berlebihan vitamin A, ia akan menyebabkan toksisiti tetapi dengan pengambilan carotomax yang kaya dengan beta karotena tidak akan memberikan kesan sampingan jika berlebihan

2) Ia mempertingkatkan penglihatan dimana akan menghasilkan ungu visual yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap. Ia mengurangkan masalah mata seperti rabun malam, rabun dekat, mata kering, glaukoma dan beberapa penyakit yang disebabkan oleh mata.

3) Ia meredakan penyakit kulit di mana pengambilan yang banyak akan melegakanmasalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering, jerawat dan lain-lain.

4) Ia membantu melawan kanser dan oksidasi. Pengambilan beta karotena membantu mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti kanser. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida.

5) Ia menghalang infeksi iaitu ia merangsang enzim membunuh kuman, menyekat penyakit respiratori seperti batuk dan selsema.

6) Carotomax membantu untuk menggalakkan perkembangan normal dan sihat.Ia merangsang perkembangan kanak-kanak, menguatkan tulang dan melindungi rambut.


Testimoni Carotomax Shaklee untuk mata
--------------------------------------------------


Jika anda berminat untuk mendapatkan carotomax shaklee daripada saya, hubungi saya dengan kadar segera sementara stok masih ada.

Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.