Kenapa ESP Mesti Ada di Setiap Rumah Ibu Bekerja

05:41:00

Salam semua..

Salam promosi ESP sempena bulan Oktober 2014 ini..

Untuk pertama kalinya Shaklee telah mengadakan produk promosi yang sama untuk 2x dalam setahun. Sebelum ini, promosi beli 6 percuma 1 untuk ESP adalah pada bulan Mac 2014. Nampaknya, bukan saya sahaja yang teruja dengan kehadiran promosi ESP ini..tetapi ramai wanita yang bekerja turut berkongsi kegembiraan ini dengan saya.



Kenapa ESP menjadi pujaan wanita yang bekerja?

Seperti saya..bekerja sebagai seorang guru yang perlu melayan ragam anak murid yang pelbagai, ditambah dengan kerja di sekolah yang banyak, ESP sangat membantu untuk menambahkan lagi tenaga saya. ESP Shaklee menjadi peneman sarapan saya setiap pagi dan ia sangat mengenyangkan.

Kenapa ESP Soya ini menjadi pilihan saya? Kenapa tidak hanya minum susu soya kotak sahaja?
jawapannya anda klik sini >>>> Pilihan saya adalah ESP Shaklee berbanding susu soya kotak


Saya juga adalah ibu menyusu yang sangat memerlukan ESP Shaklee untuk boost up production susu saya setiap hari. Alhamdulillah..saya dapat menyusukan anak saya secara eksklusif selama 6 bulan dan masih meneruskan penyusuan susu ibu untuk anak saya.Ramai kawan saya yang juga menyusukan anak berkongsi pengalaman kejayaan mereka menyusukan anak dengan bantuan ESP Shaklee.

Ramai yang berpendapat susu soya adalah tidak sesuai diminum kerana ia memberikan banyak kesan sampingan. Sebenarnya, anda perlu paham..susu soya yang tidak elok diminum ialah susu soya GMO tetapi susu soya ESP Shaklee ialah Non GMO. Nak tahu dengan lebih lanjut??? Boleh klik sini>>>Akibat minum susu soya GMO

Jika anda berminat untuk dapatkan susu soya ESP Shaklee daripada saya dengan promosi Beli 6 percuma 1, hubungi saya sekarang untuk dapatkan tawaran menarik ini.


Nad
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.