Nutriwhite Shaklee Tiada Bahan Kimia Menghakis Kulit

14:19:00

Saya adalah pengguna setia produk penjagaan kulit wajah Nutriwhite Shaklee. Kalau dulu saya sering bertukar-tukar alat kosmetik kerana inginkan kulit yang cerah sempurna, tetapi sekarang saya setia dengan Nutriwhite Shaklee.

Anda ingin tahu kenapa?

Kerana ia memberikan kesan berpanjangan dan tidak bersifat menghakis seperti produk-produk kosmetik lain.

Saya tidak mengambil set lengkap Nutriwhite Shaklee memandangkan tidak mempunyai masalah kulit yang serius. Saya hanya ingin memastikan kulit tidak kusam dan membuang sedikit noda hitam di muka.

Hanya 3 jenis yang saya ambil iaitu pencuci muka dan pelembab di siang hari. Walaupun hanya mengambil 3 jenis sahaja, kesannya sangat memuaskan hati iaitu bintik hitam di muka semakin berkurangan, kulit semakin berseri-seri dan tampak lebih muda. Kadang-kadang saya juga tidak perlu memakai bedak untuk keluar dari rumah.
Rumusan ringan, tidak melekit dan kaya dengan pati botani seperti Mulberi untuk mencegah kerosakan kulit akibat pendedahan kepada sinaran matahari, serta Mountain Arnica untuk melegakan keradangan kulit dan mengukuhkan ketahanan kulit terhadap elemen negatif persekitaran.

Membersihkan dan menyegarkan kulit


Dirumus dengan kepekatan bahan-bahan asli agar kulit terasa lembut sehalus sutera dan tampil lebih menawan


Saya tidak risau untuk gunakan Nutriwhite Shaklee dengan konsisten kerana ia terdiri daripada bahan-bahan asas yang semulajadi. Ia adalah campuran 16 nutrien botani yang kuat yang membantu untuk mewujudkan kulit yang lebih cerah dan bercahaya.

Nampaknya dah ada yang berminat untuk mencuba produk Nutriwhite Shaklee. Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi percuma seumur hidup setelah anda menjadi pelanggan saya.

Nad
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.