Kesan Sampingan Makan Phytocol dan Lecithin

10:57:00

Awal pagi adalah waktu yang sangat best untuk saya telan Lecithin dan Phytocol. Saya akan pastikan ia menjadi tetamu awal perut saya.


Kenapa saya ambil Lecithin?

Kerana lecithin shaklee sangat membantu proses pembuangan lemak dalam badan saya. Nak tahu tak?Berat saya maintain je tau setiap kali selepas hari raya. Dan yang lagi bestnya..saya hampir dapat bentuk badan idaman saya. Alhamdulillah.

Kenapa saya ambil Phytocol-st?

Kerana Phytocol juga membantu untuk menyah kan kolesterol-kolesterol jahat dalam badan saya.Saya adalah penggemar makanan bergoreng dan anda sendri sedia maklum bahaya makanan-makanan ini tentunya kaya dengan k0lesterol.Tetapi dengan Phytocol,saya tidak risau lagi mengenai kolesterol jahat ini. Setiap kali saya ingin menjamah makanan berat, saya akan ambil Phytocol dulu.

Adakah Lecithin dan Phytocol memberikan kesan sampingan?

Mestilah ada kesan sampingan. Tapi kesan sampingan yang baik lah...Setiap pagi mesti akan ke tandas dan flush out everthing toksin-toksin dalam badan ni. Memang lega betul perut rasanya.

Anda juga teringin nak cuba? Boleh hubungi saya untuk dapatkan stok Lecithin dan Phytocol sementara ia masih ada.

Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.