Minum Esp Boleh Turunkan Berat Badan

08:08:00
Teringat pesanan orang tua-tua, untuk kekal sihat dan langsing, jangan abaikan sarapan. Walaupun ia ha­nya sekadar petua. Saya akui sejak zaman persekolahan, sarapan wajib diambil sebelum ke sekolah kerana khasiatnya bukan saja untuk fizikal tetapi mental.

Malah pakar pemakanan turut mempunyai pendapat yang sama mengenai kebaikan mengambil sarapan. Malangnya, ramai meninggalkan hidangan pagi ini dengan alasan tidak berselera, tidak sempat makan kerana bangun lambat dan ingin berdiet.

Seperti saya. saya memilih untuk menikmati sarapan dahulu sebelum pergi ke kerja. Cukuplah hanya sekadar sarapan ringkas sahaja iaitu ESP Shaklee. Jika dulu, saya akan bersarapan di tempat kerja dengan segala macam makanan berminyak dan bergoreng seperti mi goreng, bihun goreng, nasi lemak dan sebagainya. Tetapi selepas saya amalkan ESP Shaklee sebelum pergi ke tempat kerja, alhamdulillah..memang rasa kenyang dan saya tidak perlu nak ambil makanan bergoreng dan berminyak lagi ketika bersarapan

Kesannya, saya dapati berat saya telah turun sedikit demi sedikit selepas saya konsisten amalkan ESP Shaklee sebagai sarapan. Untuk pengetahuan anda semua, ESP Shaklee ialah protein soya yang mempunyai kandungan soya non-GMO. Pengambilan protein setiap pagi boleh membantu pembakaran lemak dan mengurangkan rasa lapar yang keterlaluan

Protein ESP Shaklee bukan sahaja membantu pembakaran lemak malah ia membantu untuk membentuk otot. Untuk menghadam protein ESP Shaklee, lebih banyak tenaga yang diperlukan, oleh itu ia secara tidak langsung sangat membantu meningkatkan kadar metabolisme badan dan meningkatkan kadar pembakaran lemak dalam badan


Oleh sebab inilah, saya memilih ESP Shaklee sebagai sumber protein  saya di awal pagi. Sekarang saya masih meneruskan secara konsisten supaya boleh dapatkan berat yang lebih ideal. Anda bagaimana? Ingin mencuba ESP Shaklee juga?

Jika anda berminat untuk dapatkan ESP Shaklee, boleh hubungi saya dengan kadar segera sementara stok masih ada. Pastinya konsultasi yang saya akan berikan adalah terbaik dan seumur hidup.


Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.