Tips Cantik Jelita Walaupun Sedang Hamil

14:52:00

Saya tahu, ramai ibu hamil akan beranggapan mereka tidak boleh kelihatan cantik dan bergaya. Dengan perut yang membesar, mereka merasakan bentuk badan dan penampilan kelihatan tidak menarik.

Di awal kehamilan, anda mungkin mengalami sedikit alahan yang mungkin menyebabkan anda kehilangan mood nak bergaya. Jangan biarkan ia menggangu fikiran anda. Anda boleh cuba SET HAMIL SHAKLEE untuk bantu anda hilangkan alahan ketika hamil dan kembalikan mood cantik dan bergaya anda.



Selain itu, jom ikut beberapa tips ini:

Pakai coli bersaiz sesuai supaya tidak terlalu ketat atau tidak terlalu kendur supaya ia dapat menyokong sepenuhnya perubahan saiz payudara. Pemilihan coli yang sesuai dapat memelihara bentuk payudara selepas bersalin.

Ganti seluar dalam kepada saiz yang lebih sesuai bagi menampung perubahan bentuk punggung.

Untuk memastikan tiada masalah kulit kusam dan berjerawat, anda digalakkan untuk mengamalkan masker Vitamin E Shaklee memandangkan Vitamin E tidak digalakkan untuk dimakan semasa hamil.

Pakai pakaian yang selesa, sesuai, menarik dengan warna-warna ceria.

Amalkan melihat cermin dan nyatakan diri anda cantik setiap hari.

Guna kasut bertapak rata dan rendah untuk memberi sokongan kepada berat badan. Rendam kaki dalam air suam untuk hilangkan kelenguhan.

Tidur dengan menaikkan kaki lebih tinggi daripada kepala bagi mengurangkan urat-urat hijau timbuk di betis. Kurangkan juga pengambilan garam. Untuk membantu mengurangka masalah lenguh dan bengkak di kaki, saya syorkan anda ambil Ostematrix Shaklee kerana ia mengandungi cukup kalsium dan magnesium untuk ibu hamil.

Banyakkan minum air kosong dan makan buah-buahan serta sayir supaya kulit anda lebih cantik dan tiada masalah kulit kering.

Makan makanan yang kaya dengan Vitamin C untuk mengekalkan keanjalan kulit dan pada masa yang sama kulit bayi dalam kandungan pun akan cantik.

Jaga berat badan ketika hamil supaya tidak melebihi 9kg supaya perawatan badan selepas bersalin dapat diurus dengan berkesan dan mudah.

Sapu minyak kelapa dara pada kawasan perut dan betis setiap hari supaya kesan merekah dan bengkak dapat dikurangkan. Anda juga boleh amalkan Ostematrix Shaklee untuk membantu mengurangkan masalah ini.


Peringatan dari saya untuk ibu yang sedang hamil, elakkan penggunaan alat kosmetik, pewarna rambut dan penggunaan bahan kimia secara terus kepada tubuh yang boleh membahayakan kesihatan janin.

Jangan lupa ye ikut tips yang saya kongsikan ini. InsyaAllah..pasti saat kehamilan adalah satu saat yang paling menggembirakan.

Jika anda memerlukan konsultasi mengenai kesihatan ibu hamil dan ingin mencuba produk Shaklee, boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi percuma seumur hidup.

Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.