Tips Kurus Dengan Meal Shakes

13:45:00

Salam semua..

Pertama kali saya minum Meal Shakes, terus terdetik...

" Menyesalnya tak minum dari dulu"

Anda semua nak tahu? Meal Shakes Shaklee ni memang super duper sedap tau..
Sebelum ni saya memang tidak pernah mencuba Meal Shakes dan hanya berikan kepada anak-anak saya kerana Meal Shakes sangat elok untuk mengelakkan mereka daripada sembelit.

Nak tahu rasa Meal Shakes?

Rasanya lebih kepada rasa vanila. Kalau nak lagi sedap..boleh bancuh sejuk-sejuk. Meal Shakes ni boleh diminum tanpa perlu dicampur dengan sebarang minuman lain. Tetapi, saya suka untuk variasikan minuman Meal Shakes. Saya selalu campurkan Meal Shakes dengan ESP, Performance Drink, minuman Yogurt, Oat dan lain-lain.

Selalunya, saya akan ambil Meal Shakes sebagai hidangan sarapan di awal pagi dengan mencampurkannya dengan ESP dan Oat. Manakala untuk hidangan malam, saya akan campurkan dengan Oat sahaja. Memang sangat kenyang dan rendah kalori. Sangat sesuai untuk mereka yang sedang berusaha untuk menurunkan berat badan.

Jom kita tengok resepi-resepi Meal Shakes Shaklee saya..

Meal Shakes + Oat untuk makan malam

Meal Shakes + Susu Formula untuk anak-anak

Meal Shakes + Collagen Powder + ESP untuk kulit cantik

Meal Shakes + ESP + air Yogurt 

Ada yang berminat untuk cuba resepi-resepi sedap ini? Jom hubungi saya sekarang untuk dapatkan Meal Shakes sementara stok masih ada.

Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com



No comments:

Powered by Blogger.