Atasi Tekanan Darah Rendah Dengan Meal Shakes Shaklee

04:52:00
PERNAHKAH anda terasa hendak pitam atau pening ketika hendak bangun setelah duduk terlalu lama atau selepas menundukkan kepada?

Pernahkah anda tertanya-tanya mengapa keadaan tersebut terjadi dan pernahkah terfikir bahawa anda mempunyai masalah kesihatan?

Lazimnya apabila situasi tersebut berlaku,kita hanya menganggap perkara tersebut hanyalah sesuatu yang biasa kerana ia tidak berpanjangan.

Tetapi tahukah anda, perkara yang dianggap sesuatu yang biasa itulah kadang kala mampu mengundang risiko di luar jangkaan.


Ini kerana senario di mana anda terasa hendak pitam atau pening ketika hendak bangun setelah duduk terlalu lama atau selepas menundukkan kepada menandakan tekanan darah ketika itu adalah rendah.

Dan tahukah anda bahawa sekiranya anda mengalami tekanan darah rendah, ia menandakan bahawa anda mungkin menghidap penyakit-penyakit tertentu yang boleh memudaratkan anda?
Tetapi. anda jangan risau..masalah tekanan darah rendah masih boleh dirawat.

FAKTOR YANG MEMPENGARUHI TEKANAN DARAH RENDAH

1) Kekurangan darah akibat pendarahan yang tidak terkawal
2) Dehidrasi dimana ia mengurangkan kandungan cecair di dalam badan seperti muntah dan cirit birit.
3) Masalah jantung sama ada degupan jantung menjadi lebih cepat mahupun sebaliknya.
4)Kehamilan

AKIBAT TEKANAN DARAH RENDAH

“Tekanan darah rendah boleh mengakibatkan setiap organ daripada badan tidak mendapat aliran darah yang mencukupi dalam masa yang singkat dan akibat daripada ini timbulnya gejala atau simptom hipotensi.
“Dan sekiranya keadaan ini berlaku pada bahagian otak (tidak dapat bekalan darah yang diperlukan) pesakit boleh pitam atau pengsan.
Sekiranya situasi di atas sedang anda alami, segeralah berjumpa dengan doktor untuk dapatkan lebih kepastian dan rawatan untuk masalah tekanan darah rendah. Selain daripada itu, anda juga boleh amalkan pengambilan Meal Shakes Shaklee iaitu suplimen multivitamin untuk membantu menstabilkan tekanan darah anda.
Klik sini >>>Meal Shakes Shaklee

Jom baca testimoni di bawah:




Jika anda juga pernah mengalami masalah seperti beliau dan ingin mencuba MealShakes Shaklee sebagai salah satu alternatif untuk sihat, boleh hubungi saya untuk dapatkan info secara percuma.

Nad
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.