LECITHIN SHAKLEE BUKAN SEKADAR PEMBAKAR LEMAK

Bila sebut lecithin je,mesti orang akan cakap lecithin ni untuk kurus je..oh..bukan sekadar untuk kurus je tau. Banyak lagi manfaat yang LECITHIN SHAKLEE boleh bagi. Sebelum tu, tahukah anda bahawa lecithin diekstrak daripada kacang soya organik bukan-GMO dan setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositl. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tepu.


Antara manfaat LECITHIN SHAKLEE ialah:

1) Menyerap vitamin yang larut lemak seperti vitamin A, D, E, dan K.

2) Melindungi hati dengan menghalang enapan lemak dihati, sirosis hati dan hati berlemak. Juga membantu memulihkan kesihatan hati.

3) Mencantikkan kulit dan otot dengan membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit muka yang cantik serta melambatkan penuaan.

4) Ia dapat memperbaiki alergi dengan menghalang pamplet darah dari mengaktifkan tisu gegelung didalam salur darah.

5) Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stress kerana ia mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang alzheimer dan meringankan stress. Wanita hamil harus mengambil jumlah lecithin yang mencukup untuk pembesaran janin.

6) Menghalang tekanan darah tinggi.

7) Meringankan sembelit dimana ia adalah pelembut najis yang berkesan dan bertindak melembabkan usus dan meleraikan toksin dalam usus.

Wah..banyak kan kebaikan lectithin Shaklee!!!

Harga bagi sebotol lecithin ialah RM53.75 untuk 180 biji, berbaloi kan??

Untuk pemelliharaan kesihatan,anda digalakkan ambil 3 biji untuk 2x sehari.

Berminat??sila hubungi saya untuk dapatkan harga istimewa ye..

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.