Pencuci Ajaib Basic H Shaklee Tanpa Toksin

07:55:00

Saya adalah pengguna setia Basic H Shaklee ini. Setiap bulan saya akan pastikan ada sebotol stok baru di rumah saya dan kadang-kadang penggunaannya melebihi sebulan. Sangat jimat dan berbaloi.


Kenapa saya pilih Basic H sebagai pencuci harian di rumah saya?

1) Kepekatan yang tinggi - 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air

2) Pembersih serbaguna dan berkuasa menghilangkan kotoran,gris dan kotoran dari permukaan.

3) Tidak perlu dibilas,tiada meninggalkan kesan dan formulanya bebas coretan

4) Tanpa toksik,tidak beracun,tanpa bahan pewangi,lembut pada tangan, pH seimbang dan tanpa klorin

5) Asli

6) Berkesan untuk menanggalkan kotoran berminyak

7) Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa

8) Tanpa fosfat

9) Selamat untuk sistem septik dan pembentungan


Anda nak tahu lebih lanjut mengenai 1001 kegunaan Basic H Shaklee ini? boleh klik KEGUNAAN BASIC H.

Saya mempunyai kesedaran untuk menggunakan Basic H ini setelah mengetahui kebanyakan pencuci serbaguna mengandungi toksin yang boleh meresap kedalam badan melalui kulit atau sistem pernafasan. Antaranya seperti :

1)Bahan pelarut sintetik boleh menganggu keseimbangan hormon.
2)Bahan pelarut organik seperti butyl cellosive merupakan sejenis neurotoksin dan bahan yang merengsakan   hidung
3) Morfolin merupakan bahan toksin yang boleh merosakkan hati dan ginjal
4) Ammonia yang terkandung di dalam bahan pencuci kaca merupakan sejenis bahan beracun yang merengsakan kulit, mata dan organ pernafasan.

Anda semua boleh tengok bahan-bahan pencuci di rumah anda..adakah mengandungi bahan-bahan yang saya senaraikan di atas.Jika YA..maka bertukarlah kepada cecair pencuci BASIC H Shaklee.

Jika anda memilih BASIC H shaklee sebagai pencuci di rumah anda..boleh hubungi saya untuk dapatkan Basic H sekarang. Harga pastinya sangat berbaloi dengan kesan penggunannya.

Nad
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.