Set Menyusu Shaklee Untuk Ibu Bekerjaya

05:29:00

Salam semua..

Semoga hari ini memberikan beribu kebahagiaan untuk anda..

Alhamdulillah..hampir 2 tahun saya berusaha untuk menyusukan Auni walaupun tidak lagi sepenuhnya..tetapi..saya rasa cukup bersukur kerana mampu lagi untuk berikan Auni susu ibu.

Nak tahu rahsia saya??rahsianya ialah SET MENYUSU SHAKLEE..

Saya memang mengamalkan SET MENYUSU SHAKLEE ini sebaik sahaja selepas bersalinkan Auni.Untuk pengetahuan semua..Set Menyusu Shaklee ini mempunyai 6 jenis suplimen sahaja iaitu ESP, ALFALFA, B COMPLEX ,VITAMIN C,VITALEA dan OSTEMATRIX.

Jom saya kongsikan manfaat setiap suplimen ini.:



ESP ialah susu soya yang kaya dengan protein. Ia membantu mengalakkan lagi proses pengeluaran air susu.

Alfalfa bertindak sebagai MILK BOOSTER dimana ia membantu memekatkan susu.

B Complex sangat membantu mengurangkan stress dan menjadikan ibu lebih bertenaga.

Vitamin C membantu untuk menguatkan sistem imun ibu dan anak. Jika anak anda demam,batuk dan selsema, cuma perlu patahkan 2 biji Vtamin C sebelum makan dan terus susukan anak anda.

Ostematrix mengandungi kalsium dan magnesium yang sangat membantu ibu menyusu. Ia menampung kekurangan kalsium dalam badan ibu yang keluar melalui air susu.

Vitalea ialah multivitamin.Ibu menyusu sangat perlukan Vitalea kerana ia membantu kekurangan nutrisi dalam badan ibu menyusu di samping membantu menambahkan tenaga.


Selain daripada mengamalkan semua suplimen di atas, saya juga akan mencadangkan ibu-ibu menyusu supaya mengamalkan 4 tips penting ini.Klik sini>>> 4 TIPS PALING HOT UNTUK BUAT SUSU IBU MENCURAH-CURAH.

Oleh itu, kepada ibu-ibu yang bekerjaya dan ingin menyusukan anak..anda boleh dapatkan konsultasi percuma daripada saya dengan setiap pembelian Set Menyusu Shaklee ini.Hubungi saya sekarang.

Nad
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.