B Complex Shaklee Bantu Redakan Sakit Kepala Wanita

11:07:00

Salam semua..entri kali ini saya ingin bercerita sedikit mengenai pengalaman saya mengamalkan vitamin B Complex Shaklee. Kalau nak dibandingkan keadaan saya dahulu dan sekarang..agak jauh bezanya. Dulu saya kerap sangat sakit kepala akibat stress. Saya ni boleh dikategorikan sebagai salah seorang manusia yang tidak boleh menerima tekanan..hihihi..Antara perkara yang boleh menyebabkan saya mengalami masalah stress dan sakit kepala ialah masalah kerja yang menimbun.

Alhamdulillah..sejak saya diperkenalkan dengan Shaklee, saya mengamalkan secara konsisten B Complex. Memang memberikan kesan yang menakjubkan dimana saya boleh mengawal stress dan jarang sangat mengalami sakit kepala.Lega rasanya...

Untuk pengetahuan semua, B Complex Shaklee mengandungi 8 komponen penting vitamin B termasuklah 100% biotin dan asid folik. Kesemua 8 komponen ini mestilah ada pada B Complex untuk mendapatkan keseimbangan dan keberkesanan yang sempurna.

Kandungan B1 dan B2 di dalam B Complex shaklee sangat membantu untuk kesihatan fungsi saraf dan sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan dan kemurungan. Nasib baiklah..dengan izin ALLAH saya cepat berjumpa dengan Vitamin B Complex. Jika tidak..panadol adalah peneman saya sepanjang masa.


Disebabkan tersangat yakin akan keberkesanan produk Shaklee, saya telah mendaftar sebagai Shaklee Independent Distributot (SID). Jika anda juga pernah mengalami masalah seperti saya dan ingin mencuba vitamin B Complex Shaklee, jangan segan untuk hubungi saya sekarang juga. Pastinya saya akan berikan konsultasi percuma seumur hidup jika anda menjadi pelanggan saya.


Nad
cal/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.