Tips Atasi Sunburn Dengan Vitamin E Complex

07:45:00

Pada hujung minggu lepas, saya sekeluarga telah pergi ke Pulau Tioman untuk suatu percutian yang pendek. Di sana banyak aktiviti yang dapat kami lakukan bersama antaranya snorkeling. Kami menghabiskan masa satu hari untuk ber snorkeling di sekitar laut Pulau Tioman. Akibatnya..........saya mengalami SUNBURN!!




Tetapi..saya tak susah hati kerana saya ada solusi yang terbaik untuk masalah sunburn ni. Apabila pulang ke rumah, saya segera buat masker Vitamin E Complex di muka. Setiap hari, saya akan sapu master Vitamin E Complex. Alhamdulillah..kulit saya beransur cerah tanpa sebarang pengelupasan.

Selain saya amalkan masker Vitamin E Complex setiap hari,saya juga akan pastikan pengambilan secara konsisten 1 biji Vitamin E Complex dan 1 biji Vitamin C Shaklee. Semoga kulit saya kembali cerah berseri seperti sebelum ini.


Anda memerlukan konsultasi mengenai produk Shaklee??Jangan malu untuk hubungi saya bagi dapatkan konsultasi terhebat sepanjang zaman.

Nad
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.