Rahsia Anak Kurang Demam Dengan Amalkan Meal Shakes Shaklee

23:10:00

Salam semua..

Saya nak berkongsi pengalaman saya sejak berikan Meal Shakes Shaklee kepada anak-anak. Jika dulu Irfan selalu sangat demam, batuk dan selsema dan pernah sekali doktor terpaksa tahan Irfan di wad kerana demam dan batuknya lambat sihat. Pada mulanya, saya tidak terfikir langsung untuk berikan sebarang suplimen kepada Irfan memandangkan saya sendiri pun tidak mengambil sebarang suplimen.

Tetapi..keadaan berubah apabila saya kenal dengan produk Shaklee. Ia betul-betul merubah pemikiran saya bahawa manusia memerlukan makanan tambahan setiap hari kerana tidak mudah untuk capai corak pemakanan yang seimbang. Oleh itu, kehadiran suplimen dapat membantu badan menampung kekurangan nutrisi yang diperlukan setiap hari.

Sejak itu, saya mula berikan Meal Shakes Shaklee kepada Irfan. Alhamdulillah..syukur dengan izin Allah..lebih dari 6 bulan Irfan tidak demam dan batuk. Saya mula mengambil suplimen Shaklee untuk Set Hamil semasa mengandungkan Auni (adik Irfan) dan seterusnya sehingga sekarang saya adalah pengguna setia SET KURUS SHAKLEE dan SET CANTIK SHAKLEE.


Jika anak anda juga mengalami masalah seperti Irfan dahulu..mudah demam..mudah batuk..mudah selsema..saya cadangkan anda ambil Meal Shakes Shaklee kerana salah satu faktor sistem imun menjadi rendah adalah kerana kekurangan nutrisi. Boleh hubungi saya untuk dapatkan Meal Shakes Shaklee beserta konsultasi percuma seumur hidup apabila anda beli sebarang suplimen Shaklee daripada saya.

Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.