Set Hamil Shaklee Untuk Kehamilan SIhat

14:06:00
Salam semua..

Rasanya saya belum pernah lagi berkongsi dengan anda semua tentang Set Hamil Shaklee yang saya ambil semasa hamilkan Auni. Semasa hamilkan Irfan, saya belum lagi berkenalan dengan Shaklee dan disebabkan oleh itu, saya hanya mengambil vitamin-vitamin yang diberikan oleh doktor.

Saya dapat rasakan perbezaan yang amat ketara semasa mengandungkan Irfan dan Auni. Badan saya rasa lebih bertenaga semasa mengandungkan Auni berbanding Irfan. Mungkin salah satu faktornya ialah berkait dengan pengambilan Set Hamil Shaklee.

Untuk pengetahun semua, Set Hamil Shaklee ini di datangkan dengan 4 jenis suplimen yang asas iaitu Vitalea, B Complex, Vitamin C dan Ostematrix.

Jom kita tengok fungsi setiap vitamin ini.

Menggalakkan tumbesaran yang sihat dan normal bagi bayi di dalam kandungan. Ia juga membantu mencegah risiko kecacatan otak dan tulang belakang.

Menguatkan sistem imun ibu hamil di samping membantu penyerapan maksimum zat besi dalam badan ibu hamil

Ia adalah multivitamin dan sangat membantu untuk meningkatkan HB ibu hamil. 

Ia membantu mengelakkan kekejangan kaki dan sakit pinggang ibu hamil.

Ibu-ibu sekalian, jika anda berminat untuk dapatkan set ini.. hubungi saya dengan kadar segera untuk dapatkan tawaran konsultasi percuma seumur hidup.

Nad
prop2102@gmail.com
Call/sms/whatsapp 019-2639545

No comments:

Powered by Blogger.