Meal Shakes Shaklee Menaikkan Selera Makan Anak Anda

04:54:00

" Anak saya berumur setahun enam bulan. Apa yang merunsingkan saya, dia tidak mahu makan tetapi kerap minum susu setiap dua jam secara puratanya, Saya cuba masak pelbagai menu tetapi dia masih tidak mahu makan. Adakah anak saya mengalami masalah cacing??atau dia memerlukan suplemen tambahan untuk menaikkan selera makan"

Adakah anda juga mengalami masalah seperti ibu di atas?jom baca jawapan saya..

Masalah cacing boleh juga menyebabkan si kecik tidak mahu mengalah. Si kecil mungkin mengalami masalah "picky eater" atau memilih makanan.

Kanak-kanak picky eater biasanya terlalu memilih makan atau makan terlalu sedikit atau tidak mahu makan langsung. Apa yang penting,adalah memastikan si kecil mendapat cukup khasiat dan membesar secara optimum.

Sekiranya si kecil tidak mencapai berat ideal, suplemen tambahan seperti multivitamin patut diberikan bagi membantu meningkatkan selera makan anak anda. Anda seharusnya dapatkan nasihat doktor dahulu sebelum berikan sebarang suplemen untuk anak anda.

Sekiranya anda berminat untuk dapatkan suplemen,saya cadangkan anda ambil Meal Shakes Shaklee. Ia adalah sejenis multivitamin yang datang dalam bentuk serbuk. Oleh it, sesuai sangatlah untuk anak-anak. Anda hanya perlu campurkan sedikit ke dalam susu mengikut sukatan yang diberikan.

Anda boleh klik sini jika nak tahu lebih lanjut>>>Testimoni  Meal Shakes Shaklee 

Berminat untuk dapatkan Mealshakes Shaklee sekarang??Jom cepat hubungi saya untuk saya bantu anda dengan konsultasi terhebat.

Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.