Kenapa Collagen Powder Shaklee Mahal?

11:56:00
Walaupun harga Collagen Powder Shaklee agak tinggi dan kandunggannya hanya 15 sachets, tetapi ramai yang tetap membelinya kerana kesannya yang sangat positif. Jangan tak tahu ye..dah ada yang borong berkotak-kotak dek kerana promosi Collagen Powder bulan September 2014 ni beli 6 percuma 1.

Apakah bahan asas Collagen Powder sehingga membuatkan ia mahal?

Shaklee Collagen Powder adalah suplimen kolagen yang mengandungi 4000 mg Kolagen Sisik Ikan Merah iaitu sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari Sisik Ikan Merah. Kolagen Shaklee sangat rendah dalam berat molekular sekitar 1000 Dalton dan ini menyebabkan ia amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.


Ikan merah yang dipilih juga bukanlah seperti ikan-ikan yang biasa. Ia mestilah ikan laut yang berada paling dalam di dasar laut kerana tekanan yang yang lebih tinggi diperlukan supaya sisik ikan lebih bermutu. Cuba anda bayangkan, kos dan risiko pihak Shaklee perlu tanggung untuk upah penyelam bagi menangkap ikan tersebut. Selain itu, kualiti kolagen sisik ikan merah ini juga sangat berbeza dengan kolagen lain dimana elastin kolagennya memelihara kulit menjadi tegang dan memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik

Anda boleh klik CERAH BERSERI DALAM MASA 14 HARI jika nak tahu lebih lanjut mengenai Collagen Powder.

Jika anda memerluka konsultasi saya mengenai Collagen Powder ini dan berhajat untuk mendapatkannya, hubungi saya sekarang sementara stok beli 6 percuma 1 sedang berlangsung pada bulan September ini.

Nad
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com



No comments:

Powered by Blogger.