Akibat Makan Collagen Powder Shaklee

07:41:00

Alhamdulillah..

Sejak bulan promosi Collagen Powder Shaklee ni..saya tak miss lagi makan Collagen Powder ini. Setiap hari saya akan pastikan 1 sachet Collagen Powder menjadi suplimen utama kulit saya selain daripada Vitamin E Complex dan Vivix.

Setiap hari..akan ada resepi baru untuk campuran Collagen Powder saya. Antaranya seperti di bawah:

Collagen Powder + Vivix


Collagen Powder + Performance Drink


Collagen Powder + Jus Buah Delima


Collagen Powder + Meal Shakes + ESP

Anda nak tahu tak apa kesan yang saya dapat selepas amalkan Collagen Powder Shaklee selama seminggu?

Alhamdulillah...kulit saya semakin lembab dan feeling halussss gitu..rasa selembut sutera..

Ini memang betul-betul kesan drastik ni. Parut jerawat saya yang timbul 2 minggu lepas pun dah hampir pudar. Legaaaaa.....

Tapak kaki pun dah tak pecah-pecah seperti dulu..

Ok kawan-kawan semua..Jika anda juga berminat untuk menggunakan Collagen Powder Shaklee..jangan segan silu untuk hubungi saya. Pastinya konsultasi saya percuma seumur hidup selepas anda menjadi pelanggan saya.

Nad
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.