Apa Beza Alfafa Dan Herblax Untuk Kurus?

Salam semua..

Antara set feveret saya ialah SET KURUS SHAKLEE. Saya mula mengambil set kurus shaklee ini selepas bersalinkan Auni. Alhamdulillah..berat saya tak naik dan semakin turun sejak mengamalkan set kurus shaklee ini.


Set Kurus Shaklee ini mengandungi 1 suplimen yang utama iaitu Lecithin yang sangat membantu untuk pembakaran lemak dalam badan. Kemudiannya..anda boleh memilih pasangannya sama ada Alfalfa atau Herb lax. Persoalannya sekarang...kenapa mesti ada pilihan????

Untuk pengetahuan semua..kedua-dua Herblax dan Alfalfa mempunyai fungsi yang sama iaitu membantu melawaskan pembuangan air besar di samping melakukan proses detoksifikasi dalam badan. Yang membezakan ialah dari segi kandungannya iaitu Alfalfa dibuat daripada tumbuhan Alfalfa sendiri manakala Herb Lax diperbuat daripada 7 jenis herba semulajadi.

Untuk ibu yang sedang menyusukan, mereka tidak boleh ambil Herb lax dan digantikan dengan Alfalfa kerana kesan Herb Lax mungkin akan membuatkan bayi mengalami cirit birit. Alfalfa juga bukan sahaja membantu proses detoks untuk ibu menyusu malah ia membantu menambahkan susu ibu.

Saya mula mengambil suplimen Herb Lax ketika usia anak mencecah 6 bulan. Alhamdulillah..tiada kesan sampingan malah berat saya semakin turun.

Jika anda berminat untuk dapatkan Set Kurus Shaklee,,boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi yang terbaik seumur hidup.

Nad
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.