IBU YANG NAK TAMBAH TENAGA SILA BACA & AMALKAN TEH HERBA INI.TERBUKTI BERKESAN!

Bila bercakap tentang penat, letih dan cepat mengantuk ni mesti ramai pernah alaminya kan? Nad pun tak terkecuali pernah berada di situasi yang sama.





Dulu bila bangun je tidur, mesti bancuh kopi 3 in 1 dulu. Tujuan nak bagi segar dan tak mengantuk. Tapi, sebenarnya cara Nad untuk tambah tenaga ni memang salah.

Lama-kelamaan, Nad rasa walau minum kopi 3 in 1, mata ni tetap mengantuk. Ada yang kata kopi ni dah imun dalam badan sampai langsung takde efek.Entahla..

Selepas itu, Nad ada cuba juga macam-macam cara menghilangkan penat badan tapi satu pun tak berhasil. Masih rasa mengantuk bila balik kerja dan awal pagi.


Ada sorang kawan ni cadangkan Nad untuk ambil suplimen untuk tenaga wanita daripada Shaklee. Jadi, Nad pun terus cuba ambil dengan konsisten. 

Memang BERHASIL!

Kalau dulu bangun pagi je mengantuk sangat-sangat walau dah cukup tidur. Tapi sekarang lepas Nad minum teh tenaga ni, alhamdulillah rasa badan bertenaga je.


Nad jadikan teh herba ni sebagai minuman di waktu pagi dan petang.

Kalau yang belum tahu, teh herba yang Nad minum ni namanya Cinch Tea Energy. Ia didatangkan dalam bentuk sacet di dalam kotak. Jadi, kalau nak minum hanya tinggal bancuh sahaja.

Teh ni juga mudah untuk dibawa kemana-man sebab tak berat pun. Bancuh sejuk-sejuk pun sedap diminum.



Teh herba Shaklee ni adalah campuran daripada teh hijau, teh putih dan teh merah. Kandungan taurina yang didalam cinch tea inilah yang bantu untuk tambah tenaga dan menghilangkan mengantuk.

Sampai sekarang hampir 4 tahun Nad mengamalkan cinch tea energy ni. Tiada lagi minuman tenaga 3in1 dan tiada lagi minuman manis.

Yang teringin untuk kuruskan badan tu, Nad nasihatkan ambillah cinch tea ni sebab kandungan teh hijau di dalamnya boleh membantu untuk proses penurunan berat badan.

Kepada ibu-ibu yang cepat mengantuk tu dan kerap sangat penat, bolehlah cuba ambil CINCH TEA ENERGY ini. Dijamin selamat sebab ia adalah satu-satunya teh tenaga yang bebas gula, bebas gluten, bebas bahan pengawet dan tiada perasa tiruan.

Jika berminat, boleh terus hubungi Nad ye.

NAD 019-2639545
prop2102@gmail.com




No comments:

Powered by Blogger.