WANITA HAMIL PERLUKAN 6 NUTRIEN INI UNTUK KEKAL BERTENAGA

Nad pernah ada pengalaman hamil untuk 3 kali dan ketiga-tiganya memberikan pengalaman yang berbeza. Tetapi yang paling Nad bersyukur ialah apabila tiada langsung alahan ketika mengandung.


Semasa mengandung anak pertama, Nad cepat sangat penat dan lesu. Balik rumah je terus tidur dan langsung tak boleh buat kerja apa. Kaki pun membengkak dengan jayanya.

Yang lagi sadis, berat naik mendadak dan sebelum bersalin berat Nad dah naik hampir 20kg tau.

Perkara ini berulang semasa mengandung anak kedua. Ditambah pula masa tu anak pertama baru berumur 2 tahun, memang sangat mencabar.

Masa mengandung anak ketiga, barulah Nad kenal Shaklee. Bagi Nad memang rasa bertuah sangat bila amalkan Shaklee.

Kalau dulu kerap sangat letih dan sakit pinggang bila balik kerja, sekarang tidak lagi. Kaki pun tak bengkak walaupun usia kandungan dah mencecah 36 minggu. Memang berbeza sangat amalkan Shaklee dan tidak.

Kalau nak tahu, ada 6 jenis suplimen Shaklee yang Nad amalkan dan mengandungi kandungan nutrien yang berbeza. Setiapnya mempunyai fungsi tertentu yang memberikan kebaikan kepada ibu hamil.

6 jenis suplimen yang Nad amalkan ialah Vitalea, B Complex, Vitamin C, Ostematrix,ESP dan Omega Guard. Keenam-enam ni Nad amalkan sehinggalah ke hari ini. Sebabnya walau tidak hamil, kita masih juga memerlukan nutrien ini. Cuma sewaktu hamil, nutrien ini diperlukan dengan lebih lagi kerana ia perlu untuk membantu perkembangan bayi.



Antara kesan positif yang Nad perolehi sejak amalkan Set Hamil Shaklee ini ialah :

1) Badan bertenaga setiap hari walaupun kandungan mencecah 36 minggu

2) Berat badan terkawal dan naik secara berkala

3) Tekanan darah normal dan bacaan HB pun tinggi

4) Tidak mengalami alahan yang teruk


6) Tiada sakit pinggang dan sakit belakang

7) Mudah bangun tidur



Alhamdulillah, Nad rasa sangat gembira untuk kehamilan kali ketiga ini. Memang tiada langsung masalah ketika hamil. 

Nad tahu, ramai ibu hamil mengimpikan sebegini kan? Apa kata cuba lah amalkan Set Hamil Shaklee ini. Nad yakin ia tentunya boleh membantu ibu-ibu untuk kekal aktif dan bertenaga.

Jika anda mempunyai pertanyaan lanjut, boleh lah terus hubungi Nad. Nad akan sedia memberikan konsultasi percuma 24 jam.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPP 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.