HERBLAX CARA ALTERNATIF UBATI SEMBELIT,WAJIB CUBA NI!

06:57:00
Dari sekolah dulu lagi, Nad mengalami masalah sembelit. Tidak kronik tapi sengsara juga nak membuang air besar.

Walaupun Nad dah amalkan pemakanan seimbang ,melebihkan serat dan air, isu sembelit tetap menjadi keutamaan. 

Apa yang Nad perasan, bila ada masalah sukar nak membuang air besar, badan rasa lemah dan tak bertenaga. Berat badan pun akan naik mencanak-canak walaupun masih mengawal pemakanan. Bila dikaji, ia berkaitan dengan toksin yang tidak sepenuhnya dikeluarkan dari badan. 

Keadaan usus bila tak membuang air besar

Tapi. selepas Nad cuba ambil Herblax ini, masalah sembelit semakin berkurang. Alhamdulillah, tiada lagi berlama-lama dalam toilet dan proses membuang air besar menjadi sangat lancar. Perut pun semakin kempis tau!

Jom kita baca beberapa testimoni mereka yang juga dah amalkan Herblax dengan konsisten :


" Setiap kali balik kampung, mesti Lina alami sembelit. Tak selesa sangat. Mungkin disebabkan bila balik kampung, Lina makan macam-macam dan tak terkawal. Lina pernah minum teh orang kampung tapi jadi cirit birit pula. Akhirnya Lina buat keputusan untuk ambil herblax. Alhamdulillah selepas itu, tiada lagi masalah sembelit jika balik kampung "  
                                                             - Lina, Melaka-


"Feni kalau susah nak buang air besar, mesti angin naik sampai kepala. Bila dah cuba ambil Herblax ni, rasa lega sangat. Tiada dah masalah sembelit"
-Feni, Selangor-

"Dulu saya alami sembelit yang teruk. Pagi-pagi terpaksa tunggu lama dalam tandas. Perut pun jadi tak selesa sangat. Selepas itu, kawan cadangkan saya ambil Herblax. Alhamdulillah memang jadi ok sangat. Perut pun jadi kempis juga."
- Nabilah, Kelantan-

Memang Herblax adalah produk terbaik untuk mereka yang sembelit. Bagi Nad, Herblax memang memberikan kelegaan segera dan kita sendiri tak akan alami cirit birit.

Jika anda memilih Herblax untuk menjadi produk sembelit anda, boleh terus klik sini untuk order atau hubungi Nad dahulu bagi mendapatkan konsultasi terbaik.


NAD 019-2639545










No comments:

Powered by Blogger.