HILANGKAN PARUT DEMAM CAMPAK,CANTIK MACAM LEPAS SPM

16:15:00
Nad seriau betul bila teringat pengalaman terkena demam campak. Masa tu umur Nad dah 22 tahun dan sedang belajar di universiti. Sengsara sangat rasanya lepas kena demam campak tu.

Dia punya parut tu hitam sungguh. Lebih teruk dari parut jerawat tau. Nad dah cuba banyak cara hilangkan parut chicken pox tapi lambat juga parut nak hilang.

Parut chicken pox tu ada yang meninggalkan lubang tau. Waaa..menangis mengenangkan parut-parut di muka ku ini.

Rasanya chicken pox pada orang dewasa lebih teruk daripada kanak-kanak. Sebabnya apa yang Nad perasan, parut chicken pox pada anak Nad cepat je hilang. Tak macam Nad dulu, makan masa hampir setahun juga nak hilangkan parut demam campak.

Nad demam panas hampir seminggu akibat demam campak. Badan pun gatal-gatal sampai kena jaga makan dan kalau tak ikut pantang larang chicken pox maka jenuh juga nak menggaru. Berat Nad turun sampai ke 48kg, fuh banyak sungguh.

Ok, kita berbalik kepada cara nak hilangkan parut demam campak kat muka. Alhamdulillah, sekarang dah hilang semua parut hitam kat muka ni.

Masa dulu tak kenal Shaklee lagi, Nad hanya ambil Vitamin E dari jenama apa tah. Itupun beli dari farmasi. Sekejap je dah hilang parut demam campak.

Sekarang ni, kalau ada kawan-kawan yang terkena demam campak dan berusaha untuk hilangkan parut chicken pox di muka, cepat-cepat Nad suruh ambil Set Kulit Shaklee. Memang sangat berkesan.

Kalau tak percaya boleh tengok video ni.




Kalau nak tengok real gambar lagi, ni ada sorang lagi sahabat Nad yang dapat hilangkan parut chicken pox berlubang kat muka. Serius dah macam lepas SPM tau.


Jom kita baca apa kata beliau,

"Sepanjang hidup tak penah kena chicken pox. Tapi penghujung tahun 2012, saya berjangkit chicken pox dari bayi saya berumur 3 bulan. Masa tu umur saya 27 tahun. Habis seluruh muka dan badan naik chicken pox. Dia punya merenyam ya Allah dahsyat sangat. Geleng kepala tengok diri sendiri tapi menangis lagi bila tengok baby pun sama teruk macam saya. Bos bagi saya MC 2 minggu supaya tak berjangkit dengan staff lain. 

Masuk je kerja, semua staff tak tahu saya terkena chicken pox dan masing-masing pelik kenapa muka saya penuh jerawat hitam. Malunya masa tu hanya ALLAH yang tahu. Ikhtiar ialah dengan ambil ESP dan Vitamin C shaklee.

Suplimen ni bukan bertindak secara drastik macam produk lain. Untuk menggantikan sel-sel yang rosak selalunya mengambil masa hampir 3 bulan. Saya tidak putus asa.

Alhamdulillah berkat konsisten, parut chicken pox saya dah hilang sepenuhnya. Yang ajaibnya, kulit wajah pula semakin cerah. Sekarang saya dah menjadi pengguna setia Shaklee"


Tersentuh sungguh bila baca perkongsian dari akak ni. Nampak beza kan antara kulit beliau masa chicken pox dan selepas amalkan suplimen. Ingat senang ke nak hilangkan parut demam campak tu.

Kalau anda nak tahu dengan lebih lanjut mengenai set kulit Shaklee yang beliau ambil,boleh klik bawah ni.


Untuk terus order secara online boleh klik SINI

ATAU

Anda ingin mendapatkan konsultasi daripada Nad dahulu boleh terus hubungi Nad pada nombor di bawah.

NAD 019-2639545

No comments:

Powered by Blogger.