OH, INI 7 SEBAB RAMAI JADI AHLI SHAKLEE,JOM JOIN SEKALI!

07:21:00
Hujung tahun 2017 ini, genaplah 4 tahun Nad berkecimpung dalam bisnes Shaklee. Ia adalah suatu bisnes yang tidak pernah terlintas di fikiran untuk Nad join. Tapi sekarang Nad bersyukur sangat sebab terpilih untuk menjadi ahli Shaklee dan terus berusaha menjana pendapatan melalui bisnes Shaklee.


Nad yakin, mesti ramai nak tahu kelebihan menjadi AHLI SHAKLEE kan? Disini Nad senaraikan 10 kelebihan yang anda akan perolehi apabila mendaftar sebagai ahli Shaklee. Menarik sangat!

MENDAPAT DISKAUN PEMBELIAN UNTUK SETIAP PRODUK DAN IA MENGUNTUNGKAN

Shaklee menawarkan diskaun antara 5%-25% kepada anda jika memilih untuk berdaftar sebagai ahli Shaklee. Jika anda terus memilih untuk menjalankan bisnes Shaklee, anda akan mendapat keuntungan runcit yang berlipat kali ganda.


LAYAK MENYERTAI PROMOSI YANG SHAKLEE BERIKAN, MENARIK SANGAT!

Setiap bulan pastinya ada promosi-promosi menarik daripada pihak Shaklee hanya untuk ahli Shaklee. Nak tahu apa antara promosi-promosi yang Shaklee selalu berikan? Di bawah ini antara contoh promosi yang Shaklee berikan pada bulan ini. Tetapi ianya terhad kepada masa-masa tertentu sahaja.





CASH MASUK DALAM AKAUN SETIAP BULAN

Ini rasanya semua orang suka kan? Setiap pembelian barangan melebihi 150uv ataupun bersamaan tak kurang daripada RM600, kita akan dapat layak bonus. Bonus tersebut akan dimasukkan ke dalam akaun kita pada bulan hadapan. 

Itu yang untungnya bila kita beli banyak-banyak. Kalau yang memilih untuk menjalankan bisnes Shaklee lagi lah untung. Bonus pun dapat, untung runcit pun dapat.

NAK ORDER BARANG, KLIK-KLIK SAHAJA

Jika rumah kita jauh daripada branch ataupun HQ, tak perlu susah hati untuk buat belian. Kita boleh pilih untuk buat pembelian secara online sahaja. 

Barang pun selalunya Shaklee akan terus proses untuk di pos. Tak perlu tunggu lama-lama sekiranya tidak dimaklumkan mengenai penangguhan pengeposan. Apa pun, bagi Nad memang suka sangat bab order barang melalu online ni. Sangat menjimatkan masa dan mudah.

HADIAH BIRTHDAY SETIAP TAHUN, YEAAAA...!

Beruntungnya kita yang berdaftar sebagai ahli Shaklee sebab setiap tahun akan mendapat hadiah dari pihak Shaklee. Hadiah yang diberikan dalam bentuk baucer dan kita boleh gunakan baucer tersebut untuk pembelian produk. Untung kan?

DAPAT KERETA PERCUMA. HATI SENANG HUTANG DIBAYAR.

Alhamdulillah, Nad dah layak untuk mendapat bonus kereta selepas setahun menjalankan bisnes Shaklee. Shaklee akan berikan cash setiap bulan untuk bonus kereta ini dan Nad akan gunakan untuk membayar pinjaman kereta. 

Rasa berbaloi sangat penat lelah dengan bisnes Shaklee sebab dapat langsaikan hutang satu persatu.

MELANCONG SETIAP TAHUN 

Ini lagi semua orang suka kan? Shaklee menyediakan insentif untuk melancong ke luar negara bagi mereka yang berjaya mencapai target setiap tahun. Alhamdulillah untuk tahun ini, Nad layak untuk dapat tiket menaiki cruise ke Phuket.


Berbaloi kan menjadi ahli Shaklee? Banyak sangat keuntungan yang bakal kita dapat sekiranya mendaftar sebagai ahli. 

Di bawah Nad akan tunjukkan satu video macam mana akak ni berjaya menyelesaikan hutang rumah dengan bonus Shaklee sahaja. Jom tengok


Anda dah mula berminat untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee dan memerlukan penjelasan dengan lebih lanjut?

Boleh terus hubungi Nad melalui nombor telefon di bawah. Nad akan cuba sedaya upaya bantu anda mendapatkan info yang dikehendaki.


NAD 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.