INI CARA PANTAS BERSIHKAN LANTAI RUMAH, HANYA GUNA SATU BOTOL SAHAJA. MUDAH!

14:02:00
Selalunya hujung minggu, Nad akan habiskan masa dengan mengemas rumah. Walaupun setiap hari mengemas rumah tetapi hujung minggu adalah waktu mengemas yang paling maksima. Agenda utama mestilah mengemop lantai.


Masa ni lah lantai akan bertukar menjadi berkilat. Tapi selalunya sekejap aje. Maklumlah ada anak-anak kecik. Tapi takpe, nanti boleh ulang mop lagi.

Nampak macam penat sebab kena mop berulang kali tapi hasilnya sangat memuaskan.  Sejak Nad guna Basic H untuk mencuci lantai, ia jadi sesuatu yang sangat menyeronokkan.



Berbanding Nad guna pencuci lantai jenama biasa, bila guna Basic H ni, lantai tu berkilat dan bersih sangat. Rasa berbaloi sebab hanya guna beberapa titik sahaja tapi boleh bersihkan lantai satu rumah.

Satu perkara yang Nad puas hati sangat dengan Basic H ialah ia tidak mempunyai bahan kimia merbahaya. Memang dijamin selamat.

Sekarang ni kita tengok memang terlalu banyak pencuci yang ada bahan kimia merbahaya. Kena jaga-jaga sebab bahan kimia ni akan mudah menyerap masuk dalam badan tau.

Nasib baiklah Nad guna Basic H je untuk mencuci lantai. Memang puas hati sangat sebab mesra alam.

Kalau ada kawan-kawan yang suka mengemop tapi tak jumpa lagi pencuci yang sesuai, bolehlah cuba Basic H ni. Nad beri jaminan 100% yang anda pasti puas hati.

Untuk info lanjut, boleh terus hubungi Nad.

Nad
019-2639545 

No comments:

Powered by Blogger.