CERIA GEMBIRA KETIKA HAMIL


Salam semua...

Gembiranya saya untuk berkongsi kisah sahabat saya yang juga pengguna produk Shaklee. Sebelum ini, beliau menggunakan SET KESUBURAN SHAKLEE sebagai salah satu usaha bagi membantu mendapatkan zuriat. Alhamdulillah setelah 2 tahun berusaha, beliau sekarang disahkan hamil 3 bulan.
Disini saya kongsikan kembali testimoni beliau menggunakan SET KESUBURAN SHAKLEE.


Semasa hamil,beliau teruskan mengambil SET HAMIL SHAKLEE. Semakin banyak respon positif yang saya terima. Antaranya ini..


Terujanya saya membaca respon-respon yang beliau berikan. Setiap kali ber "PM" dengan beliau, pasti ada cerita-cerita baru. Semoga beliau dan kandungan sihat dan selamat. Tak sabar nak tunggu BABY SHAKLEE keluar.Jika anda berminat untuk menggunakan SET KESUBURAN dan SET HAMIL SHAKLEE boleh hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi percuma.

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.