SUSU BADAN BANYAK SELEPAS 4 HARI BERPANTANG

Salam semua..

Pada minggu lepas saya mendapat message dari seorang teman. Beliau menceritakan masalah rakan sekerjanya yang saya panggil sebagai "Kak Atik"  mengalami masalah kekurangan susu sebaik sahaja selepas bersalin, Tambahan pula, anaknya berada dalam ICU kerana dilahirkan kurang matang dan perlu menerima bantuan oksigen. Kesiannya...

Memandangkan kak Atik bersalin di hospital Kuala Pilah, maka senanglah untuk saya berjumpa dengan beliau bagi membantu menyelesaikan masalah penyusuan beliau disamping beliau juga mengambil SET MENYUSU SHAKLEE daripada saya.
Walaupun inilah kali pertama kami berjumpa, tetapi kami cepat mesra dan mudah untuk saya berkongsi pengalaman-pengalaman dan tips menarik tentang penyusuan susu ibu.

Alhamdulillah,,,selepas sehari beliau mengambil ESP..dan mengamalkan tips-tips yang saya kongsikan,inilah feedback yang saya dapat...


Senang sangat hati saya apabila mendapat kabar baik daripada beliau.Semoga rezeki untuk anaknya semakin bertambah.
Jika anda memerlukan sebarang konsultasi mengenai penyusuan susu ibu, jangan segan silu untuk menghubungi saya.

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.