TESTIMONI VITAMIN E SHAKLEE UNTUK KULIT WAJAH BERSERI-SERI


Antara salah satu suplimen feveret saya ialah Vitamin E. Sejak saya menggunakan Vitamin E ini, memang sangat terasa kesan yang positif terutama pada bahagian kulit wajah. Dulu saya selalu bertukar-tukar foundation muka disebabkan masalah kulit wajah yang kering dan berjeragat. Tetapi sejak saya menjadikan Vitamin E ini sebagai salah satu makanan tambahan saya, saya sudah tidak perlu memakai foundation. Hanya perlu pakai mosturizer dan bedak.

Disini saya kongsikan testimoni Vitamin E yang saya perolehi daripada ahli dalam kumpulan STARLADIES saya..











Jika anda berminat untuk mendapatkan Vitamin E ini daripada saya, boleh hubungi saya untuk dapatkan TAWARAN HARGA HEBAT.

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.