CINCH ENERGY TEA MIX SHAKLEE UNTUK TENAGA LUAR BIASA


Anda suka minum teh tidak bergula? Saya tahu ramai akan cakap "TIDAK". Begitu juga suami saya . Beliau sangat tak suka kalau air teh kurang manis sebab teh tu akan rasa kelat.

Saya baru sahaja memperkenalkan Tea Mix Shaklee ni kepada suami saya sejak lihat beliau sering keletihan apabila pulang bekerja. Oleh itu, saya mengambil inisistif memberi suplimen kepada beliau. Setiap pagi saya akan bancuh Cinch Tea Mix ini tanpa gula. Pada mulanya memang beliau "komplen" sebab rasanya yang tawar tetapi dalam seminggu je. Selepas itu, beliau boleh minum sambil tersenyum. Apakah maknanya itu?
Kata beliau, teh ni sedap apabila tidak bergula dan tidak rasa kelat pun. Badan pun tidak mudah rasa penat, tambah-tambah lagi apabila pulang bekerja malam.

Apakah kelebihan Cinch Tea Mix Energy ini sampaikan suami saya cakap perlu bancuh hari-hari?

1) ia adalah teh eksotik putih, merah dan teh hijau Matcha ( satu teh hijau bagi istiadat ulung Jepun) dituai dan dicampurkan dengan teliti bagi menghasilkan minuman yang luar biasa. Ia akan memberikan anda tenaga semulajadi dan rasa yang selesa.

2) Ia ditambah dengan Taurina yang dikaji secara meluas dapat meningkatkan tenaga dan ketahanan badan.

3) Ia adalah pilihan terbaik untuk menggantikan manisan dan kopi bagi mengekalkan kecergasan tubuh.

4) Teh yang bebas dari gluten, perisa tiruan, pewarna dan bahan pemanis

Untuk pengetahuan semua dalam 1 kotak ini mengandungi 28 sachets teh. Harga sebenar ialah RM131 untuk Semenanjung Malaysia dan RM138 untuk Sabah dan Sarawak. Nak tahu harga special????
Boleh hubungi saya sebab saya ada TAWARAN HARGA MENARIK nak bagi.

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.