KEISTIMEWAAN SHAKLEE BERBANDING BRAND YANG LAIN


Salam semua..
Ramai yang bertanya kepada saya "Shaklee ni produk daripada mana?"

Untuk pengetahuan semua, Shaklee adalah produk daripada USA. Mengikut pembacaan saya, multivitamin pertama Shaklee ialah "Vitalized Minerals" dimana ia dicipta oleh Dr. Forrest C. Shaklee. Selepas itu, beliau telah menubuhkan Shaklee Corporation yang merupakan Syarikat Jualan Langsung pertama di dunia. Usaha beliau telah menjadikannya sebagai pelopor industri nutrisi dan menawarkan faedah menguntungkan kepada pengedar

Kalau diikutkan, vitamin Shaklee tidaklah terlalu mahal. 1 botol Multivitamin Vitalea Shaklee Rm88.75 boleh dimakan sehingga 4 bulan. Berbaloi atau tidak? Secara puratanya anda hanya membelanjakan RM0.70 sehari untuk 1 tablet Multivitamin Shaklee.

Banyak Syarikat Jualan Langsung yang lain menaikkan harga produk dengan tujuan untuk membayar kos pengiklanan, pemasaran dan bonus kepada pengedar. Tetapi Shaklee mengeluarkan sendiri berbilion ringgit sebagai ganjaran kepada pengedarnya yang berkongsi tentang Shaklee. Ditambah pula, jutaan ringgit telah dibelanjakan untuk tujuan penyelidikan dan pembangunan produk.

Apabila anda memillih Shaklee, anda akan tahu tiga perkara adalah benar iaitu ia sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan mesra alam. Buangkan segala keraguan anda terhadap produk dan bisnes Shaklee. Jika anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee dan berminat untuk menjadi pengedar sah Shaklee, boleh hubungi saya untuk saya bantu anda dapatkan yang terbaik.

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2101@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.