CINCH SHAKE MIX SHAKLEE UNTUK KURUS

Masih ramai yang memikirkan
" Apa yang harus diambil untuk sarapan pagi?
"apa yang harus saya makan untuk makan tengahari?"

Cinch Shake Mix memberi jawapan yang segera dan sihat kepada persoalan itu. Cinch Shake merupakan minuman yang sungguh lazat dan berkhasiat untuk membantu anda memelihara otot penting serta membuat anda sentiasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat anda.

Cinch Shake Mix didatangkan dengan 3 perisa iaitu vanilla,chocolate dan caffe latte. Rasanya yang seakan pemanis mulut dengan khasiat satu hidangan sangat mengenyangkan. Kepada sesiapa yang sedang berusaha untuk menurunkan berat badan, anda boleh mencuba cinch shake mix ini sebagai gantian sarapan anda. Ia diperkaya dengan leucine untuk memelihara otot disaat anda mengurangkan berat badan.

Kandungan seratnya yang tinggi iaitu 6gm dan mengandungi 24gm protein memberikan rasa kenyang yang berpanjangan. Jika anda adalah pesakit diabetes, tidak perlu risau untuk mengambil cinch shake mix malah digalakkan kerana nilai glisemiknya yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah dan mengekalkan tenaga.Yang paling penting ia tidak mengandungi sebarang perisa tambahan, pewarna dan pemanis buatan. Disamping itu, genetik soyanya juga tidak diubah suai (bukan GMO)

Nak tahu harga? Harga bagi 1 canister cinch shake mix ialah RM173 tetapi anda janganlah susah hati. Saya pasti akan bagi diskaun harga yang terbaik untuk anda. Hubungi saya untuk dapatkan maklumat lanjut

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545


No comments:

Powered by Blogger.