VIVIX UNTUK KENCING MANIS


Ramai yang tidak tahu dan ramai yang berpendapat bahawa VIVIX hanya untuk kesihatan kulit. Tetapi, hakikatnya, VIVIX mempunyai 1001 khasiat. Antara khasiat yang saya nak kongsikan disini ialah ia dapat mengawal masalah KENCING MANIS.


Bagaimana ia merawat penyakit KENCING MANIS?

Untuk pengetahuan semua, salah satu kandungan di dalam VIVIX ialah ekstrak anggur Muscadine. Polifenol yang terdapat di dalam ekstrak anggur ini boleh melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat ke dalam badan. Maka ini dapat  membantu mengurangkan pengumpulan terlalu banyak glukosa di dalam badan sehingga menyebabkan aras glukosa menjadi terlalu tinggi. Secara tidak langsung, ia dapat membantu mengawal masalah KENCING MANIS atau DIABETES.  

Walaupun begitu, VIVIX bukanlah penyelesaian kepada masalah KENCING MANIS. Ia cuma membantu mengawal aras glukosa di dalam darah. Anda juga harus mengawal pemakanan seharian supaya masalah ini tidak menjadi terlalu serius.

Disini saya kongsikan testimoni pesakit kencing manis yang mengambil VIVIX sebagai salah satu inisiatif mengawal masalah KENCING MANIS


Jika ada yang berminat untuk mendapatkan VIVIX daripada saya dengan harga promosi, boleh hubungi saya dengan kadar segera.

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.