SERONOKNYA BISNES SHAKLEE

15:22:00

Assalamualaikum semua..
yeah!!!permulaan hari yang sangat seronok bagi saya!!sebenarnya hari-hari adalah hari yang gembira buat saya..

Alhamdulillah..dah hampir 3 tahun saya menjadi pengguna  produk Shaklee walaupun dulu tak kerap sangat membeli. Untuk pengetahuan semua,saya mula mengambil suplimen ini selepas bersalin anak pertama iaitu set untuk menyusu. Untuk anak yang kedua ini, saya mengambil set berpantang dan set untuk penyusuan. Dan kesannya sangat memberangsangkan sehingga saya sendiri dengan rela hati telah mendaftar sebagai ahli. Sebenarnya pendaftaran saya sebagai ahli hanya untuk membeli suplimen Shaklee dengan harga ahli iaitu harga yang lebih murah daripada harga retail. Saya tak tahu la pulak,rupanya bisnes Shaklee ni  memberikan pulangan yang sangat lumayan sehingga mencecah 6 angka tau!!

Saya mula mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan bayaran pendaftaran sebanyak rm75 dan dengan sedikit sebanyak tunjuk ajar daripada "MOMMY" saya..saya mula mengorak langkah untuk memulakan bisnes ini. Untuk bulan pertama..sangat tak disangka-sangka mungkin rezeki anak semasa berpantang, saya mendapat bonus 3 angka. Bulan kedua,ketiga dan keempat..income saya semakin meningkat dan pada bulan kelima..alhamdulillah..income saya mencecah 4 angka..siapa sangka?siapa menduga??hanya bermodalkan rm75 sebagai pendaftaran ahli..pulangan yang saya dapat sekarang berkali ganda. Sekarang dah tak perlu tunggu duit gaji untuk berbelanja besar..bes bes bes..


Seronoknya bisnes Shaklee ini, bukan sahaja daripada segi bonus, tapi  juga menawarkan Pakej Umrah, Trip pelancongan 5 bintang dan Bonus kereta!!!!!!!ha..sape tak nak benda free ni..tambahan pula pakej umrah dan trip pelancongan siap boleh bawak family tau..hohoho...

Lagik satu yang saya rasa seronoknya bisnes ni..saya tak perlu nak pergi dari rumah kerumah..saya tak perlu untuk meninggalkan anak-anak dan suami di rumah..semuanya di hujung jari.Ia juga yang sangat tidak menggangu tugas hakiki saya sebagai guru di sekolah,

Alhamdulillah..sekarang saya dah layak untuk kumpul point untuk trip umrah,trip untuk melancong dan bonus kereta. Semoga impian saya untuk menjadi jutawan shaklee menjadi kenyataan..amin..


Anda berminat untuk join Grup Jutawan saya???senang-senangkanlah hati untuk hubungi saya..

NAD
019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.