MEALSHAKE PENAWAR SEMBELIT DAN PENAMBAH SELERA MAKAN ANAK SAYA

Asalamualaikum dan selamat pagi semua..terima kasih kerana sudi untuk membaca artikel dalam blog saya ini...

Alhamdulillah sejak saya berikan Irfan minum Mealshake setiap hari,memang dia dah tidak sembelit. Kalau tak,tiap-tiap hari menangis semasa nak membuang air besar. Kesian rasenya tau..

Satu lagi yang saya perasan, Irfan dah semakin selera nak makan!!!!!lega rasa hati saya..kalau anda semua tengok saiz badan Irfan,mesti tak percaya yang Irfan ni tak suka makan.Ya..itulah hakikatnya..Irfan suka minum susu je..bila nak bagi makan,..memang dia tak nak..ataupun, makan sedikit je.
Tapi, sekarang tidak lagi..dia dah semakin berselera, asik nganga jer..hihihi

Yang saya perasan lagi,Irfan dah semakin kurang demam,batuk dan selsema. Dulu, sangat kerap batuk dan selsema sehingga pernah dirujukkan kepada Pakar Kanak-Kanak Bila saya tengok balik kandungan dalam Mealshake, rupenya terdapat vitamin A, C, E dan Selenium yang merupakan agen antioksida yang bertindak melawan jangkitan penyakit.

Alhamdulillah..sejak saya dipertemukan dengan Mealshake ni,hidup saya semakin ceria,sebabnya anak saya semakin sihat. Memang tak rugilah saya beli Mealshake. Sangat best dan sangat puas hati.
Sempena bulan promosi Mealshake ni,saya siap beli 6 canister lagi untuk dapatkan percuma 1 canister. Sangat berbaloi dan murah daripada harga asal.

Ni saya taruk satu gambar my prince charming..hihihi

Anda berminat untuk mendapatkan Mealshake sila hubungi saya

===========
NAD
019-2639545
Be a Star


No comments:

Powered by Blogger.