KEKAL BERTENAGA DENGAN CINCH ENERGY TEA MIX


Sebelum ini saya asik menceritakan pengalaman saya sendiri menggunakan produk Shaklee tetapi hari ini saya akan berkongsi testimoni suami saya sendiri. Suami saya adalah seorang yang susah nak telan pil-pil ini. Jadinya sangatlah susah untuk saya menyuruh beliau mengambil suplimen. Oleh itu, jalan yang terbaik adalah dengan cara minum. Naseb baiklah Shaklee juga ada suplimen dalam bentuk serbuk untukdibancuh iaitu Cinch Energy Tea Mix.

Setiap pagi mesti saya bancuh secawan Cinch Tea untuk suami saya. Alhamdulillah apa kesan yang saya nampak,suami saya dah kurang merungut rasa letih apabila pulang dari kerja. Kalau dulu, balik je kerja mesti tidur dan merungut akibat keletihan. Tetapi sekarang tidak lagi,alhamdulillah.

Apa kebaikan Cinch Energy Tea Mix ini?

a) Ianya selamat dan merupakan penggalak tenaga semulajadi
b) Ia ditambah taurina iaitu untuk meningkatkan tenaga dan ketahanan badan
c) Ia merupakan pilihan akternatif terbaik menggantikan minuman kopi, soda atau manisan untuk mengekalkan kecergasan tubuh
d) Ia bebas daripada gluten, tiada perasa tiruan dan bahan pemanis.

Cinch Energy Tea Mix ini diperbuat daripada 4 jenis daun teh iaitu:

a) Matcha Green Tea Powder
Disediakan secara semulajadi untuk menyimpan semua nutrien yang terdapat dalam daun teh termasuk serat, mineral dan antioksidan

b) Red Tea Extract
Salah satu antioksidan yang dijumpai dalam teh merah yang dikenali sebagai pollifenol iaitu pejuang kanser yang kuat. Polifenol membantu kerosakan badan yang disebabkan oleh radikal bebas. Ia merupakan antioksidan yang begitu kuat dan dikaji sebagai pencegah kanser dan sebagai agen yang boleh menghalang tumor daripada merebak

c) White Tea Extract
Juga dikenali sebagai teh hijau bayi dengan mempunyai kandungan antioksidan yang lebih tinggi daripada teh hijau

d) Rooibus Red Tea Extract
Tumbuhan unik yang berasal di Afrika Selatan ini kaya dengan sebatian polifenol iaitu untuk antioksidan

Fuh..banyaknya antioksidan ye dalam Cinch Tea ni..bukan setakat memberi tenaga malah untuk anti penuaan sekali,Memang best dan malatop!!

Jika anda berminat untuk mengambil Cinch Energy Tea Mix ini boleh hubungi saya

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545

No comments:

Powered by Blogger.