MOM'S MILK IS THE BEST:RAHSIA SUSU BANYAK SEMASA BERPANTANG


Alhamdulillah hari ini diberi peluang untuk saya berkongsi sedikit kisah  seorang ibu muda yang mengalami masalah penyusuan selepas bersalin.Kisah bermula pada suatu hari, Wani iaitu kawan saya di kampung menghubungi dan menyatakan masalah yang dihadapi oleh beliau. Beliau baru sahaja bersalin tetapi mengalami masalah kekurangan susu. Susunya masih keluar tapi dalam kuantiti yang sedikit sehinggakan anak menangis dan beliau terpaksa menambah dengan susu formula.

Saya telah memberikan sedikit info kepada beliau mengenai penyusuan susu ibu iaitu tentang teknik-teknik untuk memperbanyakkan susu seperti tidak skip makan,makan makanan berkhasiat, kerapkan mengepam dan banyakkan minum air. Selain itu, saya mencadangkan beliau mengambil ESP dan ALFALFA sebagai supllimen tambahan dengan peringatan bahawa suplimen hanya membantu tetapi jika beliau tidak mengamalkan prinsip penyusuan susu ibu yang saya cadangkan, mungkin apa yang diidamkan tidak menjadi
kenyataan.


SELEPAS SEMINGGU






SELEPAS SEBULAN



Alhamdulillah..Wani telah berjaya untuk menyusukan anaknya. Sampai sekarang beliau masih menghubungi saya untuk mendapatkan konsultasi mengenai penyusuan susu ibu. Kepada ibu-ibu muda diluar sana..jika anda juga mengalami masalah seperti Wani,segera hubungi saya untuk medapatkan konsultasi percuma mengenai penyusuan susu ibu..

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545

No comments:

Powered by Blogger.