CARA MUDAH NAK CANTIK SELEPAS BERPANTANG


Salam semua..dan selamat pagi Isnin..selamat bekerja semua..harini rasa teruja nak share tentang topik ni..bukan ape..sebabnya ramai yang suro saya share,ape rahsia saya nampak muda je even dah anak 2..hikhikhik..cam kelako plak..

Saya tahu ramai di antara kita mengenepikan segala keperluan diri selepas mempunyai anak dengan alasan tak de masa untuk mengurus diri sendiri...jom baca tips mudah di bawah:

1) Cuba luangkan masa untuk bersenam supaya anda dapat kembali kepada berat asal. Hanya dengan senaman mudah selama 30minit setiap hari boleh memberikan kesan yang ketara.

2) Apa kata luangkan sedikit masa untuk membeli belah?Pemilihan aksesori baru juga turut membantu.Sepasang kasut baru,beg baru dan baju baru mampu mencipta keajaiban...biarpun hanya membeli beg lampin yang baru mampu memberi uummph kepada anda..cubalah..

3) Pengambilan suplimen untuk keremajaan kulit..ha...ini yang tidak akan saya tinggalkan..alhamdulillah..saya dah dapat merasakan kesannya sekarang..saya hanya mengambil Set Menyusu Shaklee, Omega Guard dan Vitamin E.

Anda bagaimana???ini antara rahsia saya untuk kekal anggun selepas bersalin..adakah ini juga menjadi pilihan anda???Tepuk dada tanya selera...

No comments:

Powered by Blogger.