VITAMIN C UNTUK HILANGKAN PARUT JERAWAT

Kali ini Nad akan kongsikan mengenai faedah Vitamin C untuk merawat parut dan apakah manfaat Vitamin C kepada kulit kita.



JERAWAT adalah satu masalah yang besar kerana ia tidak akan hilang begitu sahaja dalam masa 2,3 hari. Walaupun hanya jerawat kecil, sekurang-kurangnya akan ambil masa seminggu untuk hilang. Kesannya??? tentulah parut hitam yang hodoh di muka.

Nad dah cuba macam-macam produk untuk hilangkan parut jerawat di muka. Tetapi hasilnya masih sama. Ada yang mencadangkan Nad kawal pemakanan dengan pengambilan diet seimbang tetapi masih hasil yang sama. Parut jerawat masih tetap ada.


NAK HILANGKAN PARUT HITAM DI MUKA? VITAMIN SUPERHERO INI MUNGKIN JAWAPANNYA!

Apakah Vitamin C?


Vitamin C adalah vitamin larut air dimana manusia mesti dapatkannya dari makanan kerana kita tidak dapat menghasilkannya dalam diri kita sendiri. Vitamin C boleh didapati dalam buah-buahan dan sayuran mentah seperti buah oren,jagung, strawberi, kiwi, lobak dan lain-lain lagi.

Vitamin C Menghilangkan Parut Jerawat

Vitamin C sangat berkesan untuk mengurangkan parut jerawat kerana ia mempercepatkan proses penyembuhan kulit yang rosak akibat jerawat. Ia juga akan mempercepatkan penghasilan kolagen pada kulit.

Vitamin C Yang Terbaik Untuk Hilangkan Parut Jerawat

Antara banyak-banyak jenama Vitamin C, yang manakah terbaik?

Jawapannya tentulah Vitamin C Shaklee. Nak tahu kenapa?



Jika anda sedang mencari Vitamin C untuk hilangkan parut jerawat, bolehlah cuba Vitamin C Shaklee ini. Klik sini untuk terus order.































No comments:

Powered by Blogger.