PENGALAMAN PERTAMA GUNA YOUTH NIGHT CREAM


Dulu, Nad selalu tengok mak tepek bedak sejuk sebelum tidur. Masa duduk asrama pun ada juga kawan-kawan guna bedak sejuk waktu tidur.

Sejujurnya Nad tidak suka gunakan apa-apa di muka semasa tidur. Jadi rimas sampai nak tidur pun tak lena.

Apa yang pasti, tujuan mereka guna tu mestilah untuk cantikkan kulit. Ada yang nak kecutkan jerawat, ada yang cerahkan kulit, ada yang nak buang parut. Itu je pun isu semasa kaum hawa,hihi.

Sekarang ni, Nad masih rimas nak letak sebarang bedak sejuk atau krim di muka sebelum tidur.

Sehinggalah awal tahun 2018, dimana Shaklee mengeluarkan satu produk skincare iaitu YOUTH. Selepas produk tersebut dilancarkan, berduyun-duyun yang membeli dan memberikan memberikan feedback positif. Ramai memuji efek skincare Youth ni.

Kalau korang nak tahu, Youth ni satu-satunya produk di dunia yang sesuai untuk semua jenis kulit.

Nad pun tidak ketinggalan untuk mencubanya juga termasuk krim malam. Kalau sebelum ni Nad tak suka pakai krim sebelum tidur, tapi dengan Youth tidak. Kesan dia sangat best.


Krim malamnya buat kulit ni lain macam. Bukan je rasa licin tapi kulit rasa makin lembut. Kulit muka Nad yang kering telah menjadi semakin lembab. Ditambah dengan penggunaan satu set Youth kan.

Sebab itulah,tak nak korang terlewat macam Nad untuk cuba night cream Youth ni. Mengapa nak berfikir panjang lagi? Cubalah sekarang sebelum kehabisan stok.Jom segera hubungi Nad.

NAD
Call/sms/whatsapps 019-2639545



                                               


No comments:

Powered by Blogger.