TESTIMONI PENCUCI MUKA NUTRIWHITE SHAKLEE

08:49:00
Saya baru menerima feedback positif daripada salah seorang pengguna pencuci muka Nutriwhite Shaklee.




Dah namanya pun pencuci muka Shaklee untuk memutihkan kulit..mestilah kesannya sangat superb kan.?
  • Membersihkan dan menyegarkan kulit
  • Rumpai laut menanggalkan kotoran, mengelupaskan sel-sel mati dan menegangkan kulit
  • Alga Hijau melembapkan kulit dan membersih hingga jauh ke dalam liang-liang kulit untuk menghapuskan toksin
  • Strawberi Begonia mencerahkan dan meratakan tona kulit
  • Lembut dan menyegarkan

Meh saya nak share lagi beberapa testimoni pencuci muka Nutriwhite.




Sebelum ini, beliau merupakan pengguna SET JERAWAT SHAKLEE dan kini kulit mukanya tidak penuh dengan parut jerawat lagi.

Jika nak dibandingkan keadaan kulit beliau dulu dan sekarang, tersangatlah jauh bezanya. Kalau dulu kulit muka beliau penuh dengan jerawat dan parut hitam jerawat. Kesian saya melihatnya kerana beliau sering malu untuk bergaul dengan orang lain akibat keadaan kulit mukanya.

Kisah beliau ini sama dengan kisah Kak Ijan dulunya mempunyai masalah jerawat di muka. Kalau nak tahu dengan lebih lanjut kisah Kak Ijan, jom tonton video pendek ini.



Mungkin ada yang salah anggap bahawa pencuci muka Nutriwhite ini mengandungi bahan menghakis sehingga mampu untuk memutihkan kulit. Sebenarnya ia tidak benar sama sekali. Formulanya yang semulajadi dan bebas paraben memang sesuai sangat untuk kulit wanita asia seperti kita.

Yang saya paling suka dengan pencuci muka Nutriwhite ini ialah kualitinya yang setanding dengan produk BERJENAMA yang lain seperti SKII, CLINIQUE dan lain-lain lagi. Tetapi yang membezakan ialah harganya yang yang jauh lebih berpatutan dan kita tidak perlu berbelanja lebih.

Saya sendiri akan memberikan bantuan perkhidmatan konsultasi secara percuma kepada anda SEUMUR HIDUP jika anda membeli produk NUTRIWHITE ini daripada saya. Jika ada sebarang pertanyaan boleh hubungi saya 24 jam sehari, 7 hari seminggu. Saya sentiasa ingin membantu anda menyelesaikan masalah kesihatan anda.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com




No comments:

Powered by Blogger.