HONEYMOON TERINDAH UNTUK NAD DAN ZAIM

10:00:00
Alhamdulillah..tahun ini dah masuk tahun kelima saya dan suami menyambut ulangtahun perkahwinan. Bersyukur kerana kami telah dikurniakan dengan 2 anak syurga yang sangat super cute. InsyaALLAH..tahun depan akan bertambah lagi anak syurga yang akan menyerikan lagi kehidupan rumah tangga kami.


Semasa awal perkahwinan..saya teringin sangat nak pergi honeymoon.Jeles tengok orang lain baru kahwin dah pergi jalan merata tempat. Tetapi, faktor kekangan kerja suami saya yang susah nak bercuti menyebabkan kami tidak pergi berbulan madu ke mana-mana.Lama-lama kelamaan dah terlupa tentang isu honeymoon ni..hihi

Akhirnya..isu honeymoon kini muncul kembali selepas 5 tahun kami berumah tangga. ALLAH itu MAHA BESAR dan KAYA. Rupanya ALLAH nak hadiahkan kami HONEYMOON yang paling bermakna.

Alhamdulillah..honeymoon pertama kami ialah di TANAH SUCI MEKAH sambil mengerjakan umrah. Patutlah ALLAH lengah-lengahkan permintaan saya untuk pergi berbulan madu..rupanya ALLAH nak beri sesuatu yang sangat terbaik untuk kami.

Di belakang kami ialah bukit UHUD dimana berlakunya peperangan uhud

Bergambar di hadapan masjid NABAWI
Berada di BUKIT RAHMAH di mana tempat pertemuan Nabi Adam dan Hawa

Kalau nak diikutkan usia kami yang masih muda disamping gaji yang memang cukup-cukup makan memang susah nak kumpul duit untuk pergi menunaikan umrah. Saya bersyukur sangat kerana ALLAH lorongkan saya untuk memulakan bisnes Shaklee secara sambilan di rumah.

Korang nak tau tak..? Saya hanya memulakan simpanan untuk mengerjakan umrah ni dalam masa 3 bulan sahaja hasil dari titik peluh saya menjalankan bisnes Shaklee. ALLAHUAKBAR..semuanya datang dari ALLAH..

InsyaALLAH...kami akan kembali ke TANAH SUCI sebagai HAJI dan HAJAH..Doakan kami..AMIN,,

Nak tahu tips bagaimana kami menjaga kesihatan semasa menunaikan umrah..? Klik link di bawah ini




No comments:

Powered by Blogger.