AGENDA SULIT "PROGRAM JEJAK JUTAWAN SHAKLEE"

Pada hari Sabtu minggu lepas, saya menjadi salah seorang yang bertuah kerana terpilih menghadiri program JEJAK JUTAWAN di PALM GARDEN HOTEL,PUTRAJAYA.

Program yang sangat hebat dengan auranya yang sangat luar biasa


Program ini dianjurkan oleh pihak Shaklee sendiri dan ianya terbuka kepada semua tanpa dikenakan sebarang cas. Nak tahu AGENDA SULIT program JEJAK JUTAWAN ini..?

Sebenarnya tiada yang SULIT pun tetapi ianya menjurus kepada TRIP 5 BINTANG ke BANGKOK yang bakal diberikan kepada semua PENGEDAR SHAKLEE yang layak.


Setiap pengedar Shaklee hanya layak dapatkan 1 tiket sahaja dan boleh hadiahkan tiket tersebut kepada ibu atau bapa jika tidak mahu pergi. Wah...ini sangat best kan..?

InsyaALLAH..ramai ahli dalam team saya bakal berpeluang menjadi delegasi Malaysia ke BANGKOK.Masing-masing teruja kerana bukan sahaja akan mendapat perjalanan, hotel dan makanan secara PERCUMA, malah duit belanja juga akan diberikan. Asalkan syarat mudah yang ditetapkan oleh pihak Shaklee tercapai, pasti semua layak untuk pergi.

Alhamdulillah, sempat beramah mesra dengan ahli-ahli di bawah TEAM BINTANG saya

Anda pun teringin nak pergi ke BANGKOK selama 4 hari 3 malam..? Kenapa tidak segera hubungi saya untuk saya bantu capai impian ke sana.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com







No comments:

Powered by Blogger.